Jag får lite flashbacks från 90-talet när jag ser den här matchen. Ryggsäckshockey för hela slanten. Ska vi gissa att det krävs en riktigt allvarlig skada för att MoDo ska få ett powerplay?
Sawchuk: Jag är fullproppad med betablockerare och nikotin, toppat med lite alkohol. Hjälper inte nämnvärt. Blänger lystet på sobrilen ovanför.. 5 mg känns lite i sammanhanget..
Ja nu ser det tungt ut, men Fan vad allt kan vända nu med 1 mål från Modo,dif och Luleå. Ska man våga hoppas att aik darrar ihop och Modo kan göra ett trendbrott och vinna? Ska man våga hoppas på att Luleå vill börja spela hockey för för den betalande hemmapubliken, och ska man våga hoppas att dif kan kvittera?
Vi kan byta " HEART OF HOCKEY " till "SÄMST NÄR DET GÄLLER". Känns ju jävligt lovande att Modo alltid förlorar mot sämre lag, kan ju bli tio förluster i kvalserien.
Sawchuk: Snälla dra bara åt hellvette och kör upp ditt jävla "vad var det jag sa-snacket" och kör upp i röven , kan du inte bara sörja som resten av oss supportrar en kväll som denna?
Sawchuk: pinsamt, nu är väl det dags att efter säsongen att börja sparka spelare ,tränare och ledare. Detta satan jävla snack om revanchsuget Modo år efter år. Fy Fan jävla glidargäng, FY FAN
Fy fan, jag lider (dock inte mer än vad som är klädsamt) med er. Lycka till i kvalserien, se nu för fan till att kvalificera er så vi har sköna derbyn i elitserien även nästa år.
Jag får lite flashbacks från 90-talet när jag ser den här matchen. Ryggsäckshockey för hela slanten. Ska vi gissa att det krävs en riktigt allvarlig skada för att MoDo ska få ett powerplay?