Det enda man kan ifrågasätta är hur Styf går före lovric eller walinder (skadad?). Tror dock enström med Boivin kan bli bra och samma med ytterell/Mikkelsson.
Men man kommer vilja blunda när styf/Öhman är inne.
Gavelo: Är inte Sylwander inne o tekar i PP i slutet av matchen om vi har vinst-läge så tappar jag tron på uppflyttning i år. Men det blir väl Jellvert igen då...
Skönt o va negativ innan match, allt kan bara bli bättre
Costanza: För att peppa lag o supporters rejält då. Senast vi vaNn en ärlig vinst(3 poäng) var 18:e december.
Då räknar jag inte vinster över Löven o Timrå, för dom ska vi alltid slå, men det är ett år sen och oceaner av matcher sen dess. Vore läge att knäppa AIK idag då.
Tarasov: Ändå skönt att det är Sportkanalen som sänder våran match idag. Då blir
fördelningen. Hockey 22 procent, reklam 34 procent o resterande procent går till reklam för TV4gruppenas fantastiska kommande program, typ fångarna på farmen, så mycket bättre med arge snickaren o nån ghostbuster från det okända
Saleva: Han tycks bortse från att Modo skulle kunna hamna i negativt kval och verkar utgå ifrån att vi spelar Allsvenskan nästa år. Lite konstigt resonerande om du frågar mig.
Majbrasan: Ja den misshandeln ska man tydligen fortsätta med, mycket märkligt??? Synd om Rockwood och lite kontinuitet där i första hade väl inte skadat?