Tror verkligheten börja komma ikapp er. Ni har tippats i botten av alla experter och har ett av seriens sämsta lag. Hybris efter inledningen.
Filmningar? Anders Forsberg har alltid haft något emot Brynäs och konstant efter varje möte sagt "vi var klasser bättre" trots förlust. Igår valde han att spela ut det klassiska filmningskortet, samma som han körde med i finalspelet 2012. Nu lyckades han få med sig andra som egentligen inte har analyserat situationerna själva men väljer att hålla med när det blev förlust.
Monno: Filmningar? Jag brallar på mig... Är det för att "husguden" eran, allas vår Bagdad Bob- Anders Forsberg som vanligt fann bortförklaringar i allt utom det egna spelet? Han hyllade ju Modos spel. Brynäs gör en dålig match ikväll. När Brynäs spelar så här illa och Modo gör en bra match blir det alltså 4-3 till Brynäs...
Monno:
Publiken i Gävle vallfärdar till arenan, hela 3722 såg dagens match. Fast det är ju iof bra siffror för ett innebandylag.
Redigerad kommentar
Rytter: Nej, det tror inte jag heller. Jag tycker att vi är ett bättre lag, men ikväll spelade vi omständigt och det var först på slutet som vi släppte på skridskoåkningen. Då blev det plötsligt klassskillnad.
Vi måste tillbaka till att jobba stenhårt för varandra, åka mer skridskor och släppa pucken snabbare. För många vill för mycket med pucken varje gång så vi tappar tempo. Roche, Possler, Ritola, Hari med flera har börjat att nästan leta pass för ofta, istället för att ibland nöja sig med ett enklare pass och söka ny yta. Eller varför inte helt enkelt skjuta.
ULTIMAVICI:
Ja, de där domherrarna skulle man ju gärna ha vid sitt bord en pokerkväll. Lättlurade jävlar.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
ULTIMAVICI:
Det var då faan. Vårt BP står sig slätt mot Brymäs idag. Bisset måste ha börjat igen.
ULTIMAVICI:
Helvette SKRÖDER! Vad håller du på med?
HAHA! Fan vi kan ta hem det här ändå.
Nähe. hundrade utvisningen. Skit också.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
ULTIMAVICI: Kollat på matchen på morgonen nu och kan konstatera att det filmades en gång i matchen och det var en finne i Modo. Sen borde Påhlsson stängas av ett par matcher för sitt tilltag.
Att ni är dåliga förlorare kan jag först för det är jag själv ibland..