Axelsson tillbaka på lördag, om man ska tro honom själv. Kommer spela med specialskydd. Och vem ska då få stiga åt sidan? Jag tror tyvärr det blir Erik Nyström. Tyvärr, eftersom jag tycker att han varit den bästa junioren de här matcherna.
Skulle jag ställa över någon så skulle det bli Samuelsson Jr. Ge honom ett par matcher i J20 och låt Westin och Nyström fortsätta gnugga i tredje och fjärdekedjan. De passar bättre där än vad Samuelsson Jr gör.
Gustafsson: Absolut. Jag satt och kollade på det där klippet alldeles nyss. Kommentatorerna gormar om "targeting the head", men det är det absolut inte. Tacklingen träffar ju i första hand bröstkorgen.
Oavsett, jag ser fram emot din 10 minuter långa tacklingsvideo med proppar från OKT, Meyer, Pöck, Hedman och eventuella andra hard-hitters.
Hallman är ingen expert utan en relativt hockeyintresserad medelålders tant som förmdligen aldrig ens hållit i en hockeyklubba.
Jag förstår ärligt talat inte ens hur man orkar bry sig om vad hon skriver. Det finns överhuvudtaget väldigt väldigt få experter på hockey inom svensk journalistik även om väldigt många gillar att kalla sig det.