Nikki Nine: Ja nog känns det som om det kunnat finnas några fler poäng att hämta ikväll. För dels var Djurgården sämre än vad jag förväntat mig och sen saknade man rakheten vi haft i offensiven på slutet.
Fast jag tror att det var många trötta spelare idag. Som tur var kan vi snart ställa upp med en representabel 4:e lina som kan avlasta de kedjor som skall producera.
Sen måste jag fråga OM det var Sondell, med ännu en galenskap, som tvingade Pikka att ta en interference för att inte friställa Djurgårdaren? Sannolikheten är hög men jag såg/minns inte. Och OM det nu var han, igen, så borde man nog ställa över honom någon match och dessutom INTE matcha han i OT när man har 3-4 backar som dessutom är bätter än honom i offensiven?
Domarn... Det var nog den högsta/tuffaste bedömningsnivån jag har sett i ES på länge. Men han höll ju den konsekvent om mman skall säga nåt bra. :-)
spud: De känns surt ändå. Vi tappar åter en ledning, vi har seriens överlägset sämsta PP, de kan omöjligt finnas något lag som har ett sämre pp. sen verkar ingen ens bry sig att avgöra i 4 mot 3 i 2 min, oerhört trist med tanke på tabelläget, och dessutom vinner och tar de nadra lagen poäng!
NuMo: Har sett ut som om laget sprungit ett marathon just innan de två senaste matcherna. Men man har ändå fått med sig 3 poäng. Spelar man så här på lördag så blir det dock inga poäng.
Sunkigt också att alla andra bottenlag verkar ta poäng förutom SSK. Man tappade i alla fall inte 3 mot alla dem som kunde vara fallet.
NuMo: TAMEFAN, Tränar dom inte PP?????????????????????
Så jävla lojt å värdelöst, timmy suger ,mza å står å tittar. Hur fan kan man uppträda på detta jävla sätt?? Spark i röven å en rejäl utskällning ska dom ha för detta uppträdande i PP.
hellge: Härligt att läsa sig till aggregerade bilder av händelseförlopp som man missat vid skithusbesök. :-)
I övrigt så hockeysnackas det på hockeysnack, som sig bör - men MoDo har 3 virtuella poäng ikväll. I Stockholm. Med 18 minuter kvar. Jag är redan nöjd och trummar belåtet på min svällande skånska buk...
Fast jag tror att det var många trötta spelare idag. Som tur var kan vi snart ställa upp med en representabel 4:e lina som kan avlasta de kedjor som skall producera.
Sen måste jag fråga OM det var Sondell, med ännu en galenskap, som tvingade Pikka att ta en interference för att inte friställa Djurgårdaren? Sannolikheten är hög men jag såg/minns inte. Och OM det nu var han, igen, så borde man nog ställa över honom någon match och dessutom INTE matcha han i OT när man har 3-4 backar som dessutom är bätter än honom i offensiven?
Domarn... Det var nog den högsta/tuffaste bedömningsnivån jag har sett i ES på länge. Men han höll ju den konsekvent om mman skall säga nåt bra. :-)