shinzawai: Hysterin kring Foppa och DM-matchen är endast negativ om det påverkar övriga spelare. För om det är så här kring en DM-match, hur kommer det då inte vara när ES återstartar med Foppa i laget?
Jag är rädd för att vissa andra spelare kommer förblindas av det faktum att namnet Peter Forsberg är med i truppen och på isen. Då kan vi se samma fenomen som vi såg lockout-säsongen.
Däremot, om övriga spelare gör sitt jobb fullt ut så är Foppa naturligtvis en enorm förstärkning, både på och utanför isen.
Gidde: Lika fel som din.
Sicken hysteri. En DM-match mellan KB65 och MODO ska sändas på internet. Jösses. Jag hoppas innerligt att övriga spelare inte är lika förblindade av detta som hela hockeysverige verkar vara. Är de det kommer detta (ja inte DM-matchen kanske, men ES-platsen) vara allvarligt.
Frisco: Jag tror också på de sistnämnda. De får dessutom stöd av aftonbladet, vilket iofs inte säger så mycket. Men följande kan man läsa i länkad artikel:
"– Det är största matchen i klubbens sedan 1999, säger vaktmästaren Karl-Erik Kallin till sportbladet.se.
Även då var det DM-final – och även då mot Modo"
Såg att Susse får vila i morgondagens match. Det är klart, han lär ju vara helt vilsen på isen utan sina kompisar Skröder och Aasen.