orion: Varför skall vi räkna till åtta. Det är ju bara sju lag attt välja mellan i omröstningen. Det går alltså inte att komma upp till åtta. Varför förstår du inte det? Vad är det du vill ha sagt?
Är du säker på att du inte har problem med språkförståelsen?
orion: Åtta?! Jag tror bestämt att någon måste köra upprepningstekniken på dig, så du lär dig något. Det finns i dagsläget bara sju lag som är värda att vinna SM-guldet. Varför ska vi då ha åtta alternativ?
Nä, ta en brevkurs hos NuMo, han är bra på upprepningsinlärning.
Ja mina vänner snacket kring hockeyn går vidare trots bristen på ishockey speciellt från soliga sverige! Då tänkte jag bara skåla lite lätt för modo´s nya norrbagge Sondre olden som jag hoppas ska trivas och utvecklas i sverige och modo! Sen hoppas jag att ni andra får en fin kväll och låt ölet väl smaka.
Apropå vilket, under veckans gång inhandlades det några glas enligt bifogad länk så att man kan dricka ståndsmässigt. Någon som har bra tips på lämpliga drycker att fylla dem med?
MODOJohan: Jag kan medela att igår drack jag både sangria och hembränt med cola (farbrordricka) smuggelöl och whiskey.... ändå mår jag bra idag å måste därför ta ut rettan på en sväng
Gusse:sablar det missade jag, fast vi hedrade eddie igår då vi rev några passande låtar från hans skiva. alltid nått. ps. håll tråden ,för jag och en kompis ska strax ut i båten och ta några kalla
Berka: Nu drar vi en nubbevisa: "De kallar sig Red Eagle, Meunier han äter snigel. Krockar Timo med en mygg, då får han ont i rygg. Nu är det helg...svälg!"