Gustafsson: Missade första pga snöskottning och det första man får se är 2-1. Känner mig skyldig. Men ser inte så tokigt ut ändå. Kämpa nu grabbar. Pump up the jam
Nåja, nu har ju iaf Linkan gjort sitt obligatoriska mål mot MODO, det var ju tvunget att komma förr eller senare så lika bra att ta det direkt när vi dessutom var i ledning.
McFire: Så motiveringen till att göra annorlunda är att MODO ska göra som alla andra, trots att det saknar betydelse.
Själv förespråkar jag att MODO ska våga gå en egen väg, inte vänta på att andra klubbar tagit samma samma beslut. I allt från stort till smått. Detta är småsak.
spud: Så då ska Modo, likt en 4-årig jättebebis "gå emot" resten av hockeyvärlden och minsann visa att vi har en förstakedja men vi tänker inte skriva ner den på erat papper inte! Som sagt, löjligt. Patetiskt.
McFire: Eller skriva som man själv känner utan nån fjantig hierarki. Det är ju ändå speltiden som avgör vilken kedja som fått förtroendet, inte position på ett papper.
Patrik Källstr: Ingen aning, har aldrig åkt tåg till eller från Jkpg. Vet ej var jvg-stationen ligger, vet bara att jag sitter på Elmias parkering just nu, alldeles för tidigt. Damn that blyfot.
Ja, men HV har bra kontroll på det här för tillfället.