Invasion Ståplats!
Nyproducerade tvåpinnsflaggor med populär-kulturella referenser får man se av vilka Hockeysnackare?
Björn W: Imorgon sprängs 400-vallen, kommer det kanske t.o.m slå i taket?
Spännande!
Det var väl något sådant som hände i början på 90-talet med ursprungs-Reds, utan lördagsmatcher, till och med.
Men Norrlandsbussarna ska jag titta upp genast =)
Vad tror ni om en gasolgrill i lyxutförande med namnet TIM16?
Man förstår att eknomin är pressad i Modo när 2 spelare tvingas dela på en tröja. Både Tim Weber och Adam Eriksson spelar i tröja nr 16. Det är därför dessa 2 aldrig är samtidigt på isen. Avbytarbåset kommer, om detta sprider sig, att mer likna en provhytt när spelarna skall byta tröjor mellan ispassen.
Negativt i de positiva
Alltså. Att jag ska jobba i helgen planerades in typ i juni. Jag vet inte när de började planera den här invasionen, men jag tror nog att det var senare än så. Vad ska jag byta, menar du?
Nähä, jag var inte med förra gången! Positivt elr negativt får andra bedömma...
Klackskor? Det var väl Horava j:r som hade det på, i 6:e kvarten nere i hundgården.Det glömmer nog ingen enda vovve.
De tror ju de ska få 4 nyförvärv just idag, Luoma, Bremberg o 2 till. Modin o Kovalchuk kanske?
"Det verkar vara exakt samma personer som kommer den här gången också."
Det är ju bra för det var trevligt sist.
Knaskamilla:
Hur planerar du egentligen. Borde det inte vara läge att byta så att du kan gå? Det brukar ju kosta en extra dag när man byter. Sen så får man inte ta in tikar och inte heller några andra husdjur. Det kan finnas pälsalergiker.
Salle:
Om du kommer med lackstövlar, ta de röda så att det syns att du är modoit
Redigerad kommentar
Akta så du inte blir hopblandad med Foppa då, bara. Fast det kanske inte är så många TIKar där, iofs...
Hoppas det inte är någon som är snyggare än mig, i alla fall. Sådana ersättare är inget roliga.
2009-11-28
INVASION STÅPLATS 28 NOVEMBER
Pris: 0kr
Antal anmälda : 230 st
Antal platser: 500 st
Jag tror det var 220 eller 240 förra året. Det kändes som man var på en pub utanför Highbury någon timme innan ett derby.
Själv har jag nu också värvat farsan och svärfarsan, iofs kommer de inte stå på, men ändå. Det är klart att gubbarna måste få lite läktarkultur...
Om man ska få in 500 på Harrys måste man nog stuva ordentligt, fast jag hörde att man även skulle öppna upp och använda Bellafonte, lokalen som sitter ihop med Harrys.
Det här blir trevligt och förmodligen det bästa trycket i Swedbanks historia...
Lumber Jack: 227 anmälda nu på morgonsidan. Det är i mina ögon en imponerande siffra, med ett par dagars betänketid kvar.
Någon som minns hur många det var förra gången?
Efter att det har klagats en del på datumet och motstånd ser det ut som att just detta datum kommer bli ett av de mest vältajmade någonsin.
hellge: VI jobbar på chaffis, men vid 2-3 snåret är det tänkt. Macke kommer vid 18.30.
Paddan: Du Tümmen och alla andra höginkomsttagare!
Med Sundström mellan norskarna och kanske med en Naslund bräddavid Foppa.
När planerar herrn att dyka upp?
Oavsett kommer det förmodligen bli fenomenalt bra, man har ju fått sittsår sen man lämnade ståplats. Personligen har jag grav abstinens på lite invasion, allsång och grava hockeynördar.
Lumber Jack: Detta vore ett roligt tillskott för invasionen...
hockey.expressen.se/elitserien/1.1787506/naslund-kan-vara-spelklar-om-en-veckaKänner mig träffad... Hade gärna deltagit, men jobbar nästa helg. Typiskt.
Säger jag bara för att jag precis undslapp samma öde. ;-)
Ni har väl inte glömt att anmäla er till höstens hockeyfest?
http://beta.hockeysna.../index.php
Be there!
Lumber Jack: 388 anmälda. Vad månde bliva av detta? Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att vi kan ställa ett slagkraftigt lag på isen på lördag. Varför inte med den fantastiska bannerkonstelationen tillbaka, t ex.
Bara tanken på en line-up med dessa tre ger mig ståpäls, modell grövre.