1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530213 inlägg · 4121 ämnen

Kristianstad - Modo 2020-12-16

Sv: Kristianstad - Modo 2020-12-16
{8225}: Det är så här det känns att förlora alltså? Hade helt glömt känslan. Får dra igång en Ingemar Bergman rulle för att anamma denna mystiskt känslomässiga tillvaro. 🤪

Sputnik: ironiskt nog tappade vi vår svit just mot Vita Hästen.

{5647}: Kan ju inte påstå att deras typ av hockey är den mest utvecklande kanske. Leif Bork a la 2020..
Czarnecki är väl kvar som ledare av nått slag va? Skulle förklara en hel del i så fall..

Sputnik: Visst har du nån äldre granne som kan berätta om känslan som infann sig när Timrå vann nåt? Hjälp nu gubben att skotta infarten....

Costanza: Det här måste väl ändå vara slutet på denna saga. Borde komma ut från alla parter imorgon.

www.expressen.se/sport/hockey/hockeyallsvenskan/polisens-besked-vi-inleder-ingen-utredning/

JoseGonzales: Det hoppas vi. Försök nu att sova ikapp lite, Jose. Jag kan ta hand om patetiska personer i vår vidriga kvällsmedia imorrn.

Costanza: Och där är det officiellt att björklöven inte är misstänkta längre. Tack gode gud för att laget endast var helt jävla sämst. Nu är det dags att gå efter SR och alla andra som ljugit om hur det låg till med Ingram.

JoseGonzales: Skönt.
Men man får nog ge Kentä ett utropstecken för hans korkade uttalande att först säga att Ingram lämnar men inte kan ge någon kommentar för att dagen efter kommentera att Ingram återkallats och att det blev klart några dagar tidigare?!

Men skönt att det inte var någon matchfix

Gavelo: Fast Kenttä sa väl endast att man skulle kommentera dagen efter? Det som kom ut matchkvällen om Ingram var ju fejk från P4 som smsade till fel nummer..

Costanza: Vad tycker ni om Harjus match igår då?

Min åsikt är att om vi behöver fler spelare till 3-4 kedjan är det väl en ok värvning, men med tanke på att vi har drösvis av den sorten redan ser jag absolut noll mening med den värvningen.
Ok att han visade upp rätt fint spelsinne, men tycker han är för seg på rören.
Är det spelare på denna nivå bi söker i värvningarna kan vi slå fast redan nu att detta blir ett mellanår. Igen.

Rytter: Vem saknar Dahlroth? Jag hoppas han inte behövs en sekund till på isen. Lindgren har blitt allt bättre, kanske den bäste backen just nu - Corrado offensiv, defensiva brister. O ja, en redig Center behövs! Men vem?

« · 2113919