Lite surt att ligga under med 2-1, vi var grymt bra i första 10. Förutom utvisningarna hade löven inte mycket av spelet, oavgjort hade varit ett mer rättvisande resultat efter första.
Surt att släppa in två i BP då vi varit grymma här tidigare, men jag tror avsaknaden av Byron gör mycket, han tar ju typ alla tek för oss och låter oss vinna pucken på fasta situationer i BP.
Rytter: Klaga går:) men han är är topp 3 bland våra FW sett till hela säs. Undrar om han inte är den viktigaste av våra FW. Numer är iofs Tobias E där och nosar
Lite synd om Molin på andra, han gjorde mycket bra i det bytet och det är bara sjukt oflyt att han inte får ut pucken. Drar ju en hög hård efter sargen som brukar gå ut.
Så jag kommer inte anklaga Molin för det målet, svårt för honom att hinna tillbaka till slottet för honom också.
Nej nu ser vi till att starta andra som vi gjorde i första.
Tror inte Molin är aktuell än, han måste ha en producerande roll i SHL för att göra sig rättvisa och jag tror inte han är tillräckligt bra för det än, han går inte in i något lags första eller andra kedja. Han mår nog bra av en säsong till i HA.
Rytter: Håller inte med, Molin skulle kunna spela i en tredje eller fjärde lina i SHL likt han gjorde i Brynäs på sin tid. Han gjorde inte bort sig då och han är bättre nu, hårt jobbande, bra skridskoåkare och han har även offensiva kvaliteter.
{7810}: Har väldigt svårt att se att dom ej ska ha en out för shl spel. Vart har du läst detta någonstans?. Som Molin spelat senaste tiden är han ju såklart intressant för många shl klubbar där Brynäs lär ligga bäst till.
{7639}: Tre konstiga utvisningar nu. Öhmans, en av lövens och nu Paris. Det är inte så att det saknats möjlighet att ta utvisningar, men domaren hittar oerhört märkliga tillfällen.
{7639}: Ja det var faan vad istid han får ikväll. Innebär det att han är omöjlig att bli av med? Bra att han nu får spela. Styf, bör bänka # 26 inte många rätt där inte
Gavelo: "derbykaraktär" löven kommer mer och mer, Modo har mer spets och är lite farligare när lägen ges. Björklöven sämre uppspel och Modo stressar backarna bra...helt jämt nu
{7225}: Ja, Modo gör dock en väldigt dålig match. Visst saknas ritchie, men så jäkla tama som man är ikväll får man inte vara i ett derby. Det är nästan bara Björklund och framförallt Molin som åker skridsko.