1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532190 inlägg · 4126 ämnen

Modo - Björklöven 2016-11-18 Skröders återtåg.

Sv: Modo - Björklöven 2016-11-18 Skröders återtåg.
greykarn: Sämst i den grenen också, för vi måste vara i särklass sämst i pp.

Robin Ztorken L: fakta är inte din grej? Almtuna är överlägset sämst i pp. De har nästan bara hälften av vår utdelning, men då var vi bra i början också.

{5647}: OK , Näst sämst då, i grenen pp.
Men det inger ingen trygghet direkt

{Knerten. Det är ju inom ligans organisation som sånt som domarna skall diskuteras och problem lösas. Att svartmåla domarna officiellt och på så vis den egna ligan gynnar inte någon överhuvudtaget.
Om media tar upp saken så fine,men jag tycker inte att an tränare skall lägga ved på den brasan, det ser inte bra ut.

{7225}:
Kan nog hålla med när jag fått tänka efter en dag;) Lämna saker man inte kan påverka därhän

Tarasov: Vi vet inte vad som händer i kulisserna.
Om ämnet tidigare har tagits upp och ingenting händer, då kan det kanske ge utdelning om det lyfts upp mer offentligt. Debatten skall tas, tycker jag. Sen hur, det kan man fundera på. För domarnnivån är löjligt dålig.

Robin Ztorken L: intressant att diskutera lösningar i PP1.

Karlkvist ju självskriven.

Jag tycker vi ska låta tex Sellgren köra istället för Paris/Lindgren på blå. Eventuellt tom pröva forward på point.

Sen är det väl framför mål Björklund/Skröder som är ända alternativet? Wernblom?. kanske pröva Paris framför mål?

Ritchie på teket, men i ärlighetens namn tycker jag att han är lite för seg i pucktempot i PP. Rundqvist är ju inte ett alternativ, så tycker faktiskt vår centerbrist är vårt största dilemma i PP. Kanske pröva tom med att ställa Ritchie framför mål.

Karlvist-Sellgren-Molin
Ritchie
Wernblom

Såga mig :-)

greykarn:
Varför inte använda den uppställning som funka de 5 första, förstår inte orsaken till att man splittra dem
Jesper L på point
Karlqvist till vänster Björklung i mitten Ritchie till höger
Farley framför mål/avlastare

Skall Farley vara petad så kan väl Lukas ta han s plats...

Tarasov: Ingen Skröder med i ÖHF idag. Har ni hört något om mer spel i MoDo ?

Hälge: Eftersom Skröder varit utlånad har han en karens på tre dagar innan han får lira igen som jag har fattat det.

Gusse: Jaha, det visste jag inte. Tackar.

« · 1777455