1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

481618 inlägg · 4079 ämnen

Modo - Björklöven 30/12

« · 1860523 · » Till forumet


Sv: Modo - Björklöven 30/12
2-4 ,jag är så härligt bra!


Heja Modo, ni är en skam
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Gavelo: Grattis till det rätta tipset! Fast det var inte i öppen kasse ;)
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Gavelo: Det saknas karaktär i laget. Med karaktär kan man resa sig i matcher oavsett vad som inte funkar för dagen.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Djuunaz: Psyke psyke psyke. Det är där detta lags största problem ligger enligt mig.
Man är bräcklig som en tonårspojke på amfetamin.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Modo går verkligen ÅL IN för att förlora alla derbyn denna säsong
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Monno: Fan åka offside är det ända Eriksson lyckas med.

Klassiskt förlora i tredje perioden spel av Modo, inte konstigt att fansen gått hem..
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
atomragnar: Haha men hur kan man ens vara förvånad.
Mitt tips innan match var 2-4 där sista var i öppen kasse, känns nära :)
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Lider med foppa på läktaren. Han måste ju undra vafan han gör på plats när han ser eländet.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Millennium: Modo har tappat den där vinnarinstinkten man hade i början av serien, då kunde man spela halvdåligt men ändå vinna matcher, nu är det tvärtom istället. Sen så är Isak Wallin inte alls samma matchvinnande målvakt som Erik hanses. Vi skulle behöva han nu, han kan vinna matcher på egen hand
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
MODO Hockey - IF Björklöven 2-3
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Monno: Nu har luften gått ur oss helt också... självfötroendet är nere i källaren.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Monno: Inte långt ner till nedre sträcket nu, kanske kan bli kval trots allt!
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
hk: Ja. ..vad ska man säga. Mitt tålamod naggas mer och mer.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Monno:

Och när vi väl gör mål hittar man ett magiskt sätt att ta bort det.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
hk: men för h-vete. Löven har inte haft ett skit på 2 perioder men nu lär de väl ta 3 poäng oxo:(
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
hk: 0 poäng på fyra raka hemmamatcher. Jag tycker det är lite erotiskt faktiskt.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Domsjö: Ja jag menar att det var dumt att skjuta när det var så mkt folk ivägen. Men du har rätt i det du säger också att ska man väl skjuta så är ett höstlöv bättre i såna lägen.

Tycker vi är bättre än Björklöven men vi är inne i en helt fantastisk period där vi lyckas hitta sätt att förlora.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Domsjö: Så jävla dåliga man kan vara..
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Monno: Nej men nu sköt han ,dessutom med mkt folk framför mål, då kan man kanske ta ett smart skott istället.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Domsjö: Han skulle såklart inte skjutit i sämsta läget på länge när vi hade avvaktande utvisning. Är det någon gång man kan spela sig mot öppet mål är det väl då.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Rytter: Eriksson helt kall, skjut för fan.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Kände redan från början när jag såg att våran gulliga statsminister satt på läktaren, att Modo skulle drabbas av otur i denna match.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Rytter: Ericsson skulle ha knäppt iväg Ett tyst skott men i vanlig ordning ska man skjuta slagskott så hårt så man skiter i byxan.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Ben Perrault: Stör mig så jävulskt på Tobias Ericsson så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Tycker han tar så sjukt mkt felbeslut så man undrar om det inte är J18 han kommer ifrån...
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Domsjö:

Ja men fantastisk pass av Hedman.

Känns som förlust, vi skapar och skspar men får inte in pucken.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Rytter: Svagt avslut av Ekarv
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Vill man ha mål eller inte?

Ska det vara så här får man ta bort många mål. Han är ju inte i närheten av målvakten.

Hade inte sagt något om vi fått detta mål mot oss.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Rytter: helt fantastiskt hur man kan döma bort detta. Jävla skitserie. Blir ingen trovärdig serie med dessa beslut
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Rytter:
Tog man bort målet?
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
hk:

Tar man bort detta kan man ju lägga ner serien.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
hk: Han är inne i målgården men han stör ju inte målvakten? Förstår inte riktigt hur det blir bortdömt
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
hk: ......
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Domsjö: Sådär ska klaga lite mer nu!
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
hk: För att ha en del snipers i laget är vi förvånansvärt dåliga på att pricka mål i självklara lägen.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Ben Perrault: Slutat spela anfallsspel helt, det här kommer gå bra..
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Robin Ztorken L: vi är inte bättre just nu, sant. Men spelar ingen roll. Är man modoit får man köra klyschan att ta ett byte i taget och se de små bra sakerna. Till skillnad från dig där glaset alltid är halvtomt. Man blir lite trött på ditt trollande
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Robin Ztorken L:

Lite märkligt att ekarv fick en tvåa men när röymark var igenom blev det inget. Tyckte de var ganska liknande situationer.

Ska vi ta poäng gäller det att vi vågar vinna nu.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Robin Ztorken L: Ja han mår nog inte bra av det.

Känns som hemmasviten kommer fortsätta ikväll, haft den känslan innan och stärkts av det jag sett. Men stängt av nu inför tredje så det kanske hjälper.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Ben Perrault: Såg Foppa på läktaren, undrar vad tycker om den här smörjan?
Det är verkligen dålig hockey, tänk att den vinnarskallen ska behöva bevittna detta skådespel.
Tycker synd om honom att han ska behöva se dagens Modo på isen...
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Ben Perrault: tycker vi är värda att leda efter 2, men Modo just nu är inte i nåt stim. Får vi med oss poäng ikväll är jag nöjd
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Monno: alltid sagt det. Förbannade j-vla endomarsystem. Missas saker hela tiden
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
J F K: Tycker inte löven har något alls att hämta i 2a. Ändå 1-1. Surt. Och lite dåligt.
Känns svagt att klaga på domarna men det tillåts en hel del hakningar och holdings tycker jag.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
MODO Hockey - IF Björklöven 2-2
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
J F K: löven har inte haft ett skit denna period, åsså kommer denna såklart
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
MODO Hockey - IF Björklöven 2-1
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
J F K: Yiha!!!!
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Jaca: du förstår fortfarande inte. Berglund får en förmodad hjärnskakning. Någonting jaja inte tror är en huvudskada.
Själv tycker jag att regelboken tydlig säger att man ska blåsa av vid en förmodad huvudskada.

Jag har fortfarande inte pratat om utvisning, även om du verkar ha kopiöst svårt att förstå skriven text.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
J F K: Se på reprisen!!!
Tar i bröstet på spelaren och dessutom står det i reglerna att ett mål inte döms bort OM det är en två minutare..
Tror att Du ska googla fram reglementet och läsa på men Du har en tendens att spy gala om det går emot..
Nu skiter vi i det och spelar hockey...
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Jaca: ytterligare en som inte kan/förstår reglerna. En skada mot huvudet innebär att domaren ska blåsa av direkt. Vad i det är svårt förstå?
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Hur kan det vara så dåliga domare varje match? Gnäller ofta på dem men den kan ju inte bli mer solklar
Kommentera

« · 1860523 · »