Albert Hall:
Fänstren är borttagna, begränsningen bör införas om inget händer med NHL snart. Annars kommer nästa säsong också gå i orons och spekulationernas tecken.
Paddan:
Ingen är betrodd längre. Synd att vi inte har MoDoratorer som bor närmare Kempis, då hade vi kanske haft en Silly Season-tråd vid det här laget. ;)
knaskamilla:
Scim är i Umeå nu. De körde in i Umeå då jag pratade med honom på telefon för ett par minuter sedan. Snart, snart får vi börja Sillysnacka. Sillytråden skall börjas med ett inlägg på de spelare vi har klart med inför nästa säsong. Enbart dessa spelare vill jag se listade. Sedan kan vi allt eftersom fylla på den med spelare då de ansluter till MODO.
Tycho: Nä, faan nu är det bara att bryta ihop. Tyvärr måste jag komma igen också, för det var tydligen mitt ansvar nu i några veckor att ha engelsklektioner med sjuorna, åttorna och niorna.
Vad tomt det känns, vad ska jag nu skylla på för att undvika lektionsplanering?
Jag tycker att hockeyligan för säkerhets skull ska sätta en begränsning till låt oss säga tre lock-out spelare. Eller två. Dom där fjantiga fönstren har de väl redan bestämt ska bort?