Nicholaus:
Jo, han behöver nog en övernattningsbostad där nere. Annars måste han ju ta in på hotell varje gång han flyger från sommarhuset i Spanien upp till huset i Övik. Mig veterligt så är det inte så många turer Sthlm-Övik som passar ihop med kärrorna ner till Spanien.
slashpuppie:
Frågan är ju då vad det heter om flera personer tror att de är en? Personlighetsening?
Nicholaus:
Mitt råd till dig om du inte klarar av stuket på den här gästboken är att du låter bli att läsa här. De flesta här förstår varandras humor, och gör man det slipper man reta upp sig. Ett råd i all välmening.
Förresten, kan du förklara det där med fnas? Jag fattar fortfarande inte. Jag är väl trög, antar jag. (Fast vet du vad? Om någon på det här forumet hade hetat Amilla hade det du skrev blivit något ganska mycket osnällt.)
Vad gäller Strömberg har jag ingen som helst åsikt om honom som person. Det jag skrev om Strömberg handlade enbart om omröstningen i gästboken. Synd, va?
Nalle Sjuh:
Jag tror att man ska akta sig för att välja "visa ämne" och läsa bara den här tråden. Den är ju nog förvirrande om man läser den i dess ursprungsmiljö...
...citat ur ÖA-kortis med Salle:
"Till sist; vem tränar Modo nästa säsong?
- Inte en aning. Jo, förresten jag tror det blir Per Svartvadet..."
Haha. Svarten som spelande tränare. Oh yeah.
PS. Jag ber om ursäkt för att det är så mycket mellanrum i mitt inlägg. Det blir så när jag trycker enter. Någon bugg med HS+ som kommer att lösas om ett halvår eller så, antar jag.
Metal Guru:
Jag hoppas innerligt att det blir Lückner som tränar MODO nästa år. Mycket kompetent och jag tror han kan bli en ruskig tillgång till klubbens tänkande. För tyvärr är det så att MODO de senaste åren haft svårt i kommunikationen mellan tränare/ledare och styrelse.
Nog för att Hinote är en buse, men inte behöver de väl kalla honom för Don Hinote? Maffiametoder har han inte sjunkit till.

Metal Guru:
Eftersom deras lag kommer att åka ur redan i kvarten så hinner dom inte busa lika mycket som alla andra ;-)
Poffa:
Och du högg direkt poffa mannen :-)
Jag hoppas att både ni och vi går vidare så vi får chansen att sparka ut er ur slutspelet senare, jag blev lite missnöjd med lottningen faktiskt
;-)
Ps. Knas...jag har samma problem med raderna jag med :-)))
du smittas....
TIKbiff:
Klart jag hugger, det är ju slutspel. Ger man lite för mycket utrymme så blir det baklängesmål direkt. Dig ger jag inget utrymme alls, däremot är det väldigt mycket utrymmer i dina inlägg. :-)
Poffa:
Antingen är det du eller knas som smittat min dator
med dessa utrymmen i inläggen, fy er,,,fy er..
Albert Hall:
Haha, den researchen var högklassig. A-laget åker buss medans J20 flyger? Däremot brukar J20 göra två flugor på smällen och då blir det oftast buss mellan två Norrlandsarenor. Har för mig att man också snålar ibland på hemresan och bussar ner till Sthlm innan man flyger sista sträckan.
Albert Hall:
Jag tror att "Norrlandsarenorna" är typ Gavlerinken och E.ON Arena, jag. Annars får man väl säga att det var smart av HV att snåla lite, de hade säkert med lite slutspel i sin budget för den här säsongen. Eller?
knaskamilla: Jag tror att herr Nilsson gnolade på denna lätt modifierade melodi vid tillfället:
You’re just too good to be true
Can’t take your eyes off you
You are like heaven to touch
I wanna hold you so much
At long last love has arrived
And I thank God I’m on the ice
You’re just too good to be true
Can’t take your eyes off you...
Paddan:
Fegt att ta honom bakifrån. När Werna försökte peta ut ögonen på Renberg en gång stod han i alla fall framifrån och siktade. Då visste ju Renberg vad han hade att vänta, liksom. (NuMo: Rhenberg, om du undrar. Eller är det Rehnberg?)
knaskamilla: Jomenvisst, överfall blir ju genast oerhört mycket mer legitima om motståndaren ser sin angripare än om de måste gissa sig till vem det var och famla omkring. Kanske därför som Gerber svingade mot allt som rörde sig framför målet, den förbannade masken hindrade honom från att se klart...
Hmm, heter han inte Rhehnberg?
Paddan:
Kollade matchbilderna på svt.se två gånger för att se vad fanken Gerber gnällde över. Jag lyckades inte klura ut det.
Rhehnbergh, kanske.
ria-ra:
Nu har jag kommit på det bästa sättet att undvika problem i Sollefteå idag. Min far skjutsar helt enkelt dit mig. Såvitt jag vet har han aldrig haft en bilkollaps i den staden, och eftersom det inte ens är min egen bil borde jag väl klara mig?
ria-ra:
Usch då, nu ger du mig ångest. Tänk om er bil börjar krångla? Då kommer ni förstås att skylla allt på mig, fast det hänt er mer än en gång tidigare att ni haft bilkrångel på väg till/från match. Det kanske är lika bra att jag stannar i Sollefteå ändå. =/
Haha. De har internet på Vallaskolan. Rapport från Sollefteå: kallt.
Paddan:
Det hetaste är vallatejp. Se till att rugga upp ytan på skidorna ordentligt först, bara.
Frisco:
Lyllos Abbe. Eller dig? Eller, ja, bägge. Skrek han "Hata Lule"?