För att han var en katastrof. Brynäs saknade ca 5-6 spelare och orkade inte, men det var ändå domaren som avgjorde matchen i slutet på andra där ett Brynäs PP blev till Modo PP och mål.
Jaja. Gratulerar till segern! Frölunda vann nu också. H-vete!
Är bara jag som utnämner er till rikets mest enögda?
Nja, inte direkt va...?
Men, men...grattis till segern! Den var motiverad trots allt. Vi orkade inte stå emot idag. Skadorna betyder mycket, dock inte allt... Kanske bra 21 får lite vind i seglen innan Vancouver ändå. Vi har slutspelsplatsen klar ändå...
Ikväll hade ni en fantastisk hemmaplansfördel! Om ni får samma domare resten av säsongen, kan det inte bli annat än SM-guld. Hoppas Sören njuter av Foppas signerade klubba efter matchen!
Modo skulle säkert ha vunnit iaf, men man behövde sannerligen inte assisteras å det grövsta av sheriffämbetet.
spud: Sen kan man ju diskutera varför han aldrig blir helt fri. Men ja, det kanske är en holding/hakning eller vad fan som helst, men det vore roligt att få se Zuccen i straffläge igen
Nej, Hållberg gör sin sämsta match någonsin i MoDo-tröjan. Han har inte ett rätt hittills. Kladdar med pucken, stillastående, virrig i markeringsspelet och skjuter 100% av skotten flera meter utanför. Mojzis har varit kass men inte i närheten.
bradberry: Men du är objektiviteten personifierad, antar jag. Som vanligt, skulle jag säga. Sitt ner i båten och ta på dig flytväst, du är ute på djupt vatten.