1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

482185 inlägg · 4079 ämnen

MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06

« · 1650560 · » Till forumet


Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Bra match Modo! Vi kan dränka våra sorger tillsammans över våra lags uselhet.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
NuMo: Jag brukar va positiv men hur fan Perra ska få oss att börja vinna matcher förstår jag inte?
Det här är nog den sämsta match jag någonsin sett.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Randy Marsh: har hela laget hjärnsläpp??????????????? Hur kan man byta där? Trodde vi skulle sluta med misstag men det är ju för fan helt sjukt hur det bjuds! Lägg ner redan nu.
Kommentera


Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06

J F K:

vem i helvete var det som bytte där? tammefan korpennivå... vi kommer åka ur iår.

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06

ULTIMAVICI:

Perra är frustrerad. Spelarna är utan hjärnor, det går ju fan inte att se på utsidan.

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Sådär nu kan jag som obotlig optimist också ge upp. Dags att scouta allsvenska lag...
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06

tjern:

... Och ingen Sobril har man....

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Ja du Perra, lycka till!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Cyklob: Ahnelöv byter...... Hur i helvete kan vi ta ett byte och ge bort pucken i egen zon?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06

Hahahahhaa, bytet där!

Så hör man en i publiken "MEN VAD GÖR DU????"

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
NuMo: Var det det dummaste bytet vi någonsin sett? Fy fan.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Så jävla dåligt......
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06

J F K:

 

Önerud väljer att dumpa pucken på chans när vi spelar tre mot tre och skall anfalla. Har man inte bättre självförtroende än så så är det nog bättre att ta in en puckkåt spelare.

MODO ville inte vinna den här matchen. Så jävla uselt övertidsspel.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Monno: Japp. Det är horribelt uselt.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
NuMo: Det här är så dålig hockey så jag vet fan inte vart jag ska he mig...
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
NuMo: Absolut ställer han till en del, men han löser också väldigt många uppspel på ett snabbt sätt så att vi inte fastnar. Den bästa backen på uppspel.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06

spud:   

Roche måste i bli av med på något sätt. Han skulle ju vara överkreativ, men jag ser bara dumma beslut och genomföranden.

Nu har vi bara en minut på oss att förlora den här matchen.

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06

spud:

Det här är ju värre än en medioker div 2 match.

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Den enda nöjda i arenan måste ju vara 50/50 vinnaren.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Att Roche ska vara en pp back fick vi just se, han kan skapa ett pp från ingenting.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06

Dexter :

Jo, det vore ju fint om det kom gratis, som återgäldning. Men det är ju inte så det fungerar. I så fall skulle man ju såklart vägra betala något som sponsor, eller bidragsgivare.

den här matchen skall vi nog hitta på något sätt att förlora i alla fall.

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Dexter : två korkade utvisningar på raken. Märkligaste var givetvis den sista, men hur dåliga uppspel har man när backarna lämnas helt ensamma utan en forward att passa???
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Dexter : Roche med årets passning!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Dexter : Vi vill verkligen förlora......
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06

Dexter :

Finaste Puck Out jag skådat

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Dessa uppspel...
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
NuMo: Ett fint sportsligt resultat var det jag hade i åtanke. Men.. det känns väl avlägset nu.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06

Dexter :  "Ge något tillbaka"?

Vadå?

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Dexter : Detta går aldrig.... Eller?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Vill ha Nylander i laget nu. Även om han flera gånger gav bort pucken i offensiv zon vilket ledde till kontringar, så skulle han ändå kunna snurra upp Brynäs och ge ytor åt andra spelare. För just nu händer inte ett skit.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Cyklob: NHL-proffs, sponsorer och kommun har ju ställt upp i snart åtta år trots mediokra resultat. Nog är det dags för Modo att ge något tillbaka, istället för att tigga ännumer pengar, särskilt med nya kommunala avtalet.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Cyklob: Du ska nog inte vädra missnöje mot sponsorerna som skjutit in extra kapital mer eller mindre varenda säsong de senaste säsongerna.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06

Cyklob:

Nu skall vi vara positiva. Har vi tur kommer Sedinarna och spelar upp oss i SHL igen innan de lägger skridskorna på hyllan.

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Cyklob: Problemet är ju att vi knappt klarar en mindre förlust.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Blake: Åker vi ur är det konkurs direkt i vilket fall som helst. Då tar jag hellre en mindre förlust i år och stannar kvar i Shl. Förstår ej vart sponsorerna är någonstans heller eller är kontakten med dom så dålig. Alla andra lag verkar ju ha sponsorer som bryr sig. Det är sådant jag tycker är konstigt med Modo. Pengar ska finnas i sådana här situationer att tillgå.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Vad skönt det är att se matchen på en stream utan kommentator alltså. All jävla negativ statistik man annars får höra gång på gång på gång, slipper allt sånt!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Steken84: i slutet av januari så stängs fönstret, finns fortfarande lite tid.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
I intervjun med svarten så söker han spelare hela tiden. Pengar finns, men inte hur mycket som helst
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06

J F K:

Vaddå det är väl bättre och gå all in och köpa som dårar och hålla sig kvar i SHL för att 1 vecka senare gå i KK :)

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Cyklob: hade inte varit så skönt heller att gå minus och samtidigt åka ur
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Cyklob: Tänka i nuet är ju det som gjort att vi sitter med lite börs nu.
Att skita i allt och sänka skeppet totalt p.g.a. en säsong känns lite väl kortsiktigt.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Cyklob: Jag är inte nöjd med det, men då jag tittar på lyxfällan ibland så har jag lärt mig att man inte kan spendera mycket mer än man får in. Att förlora elitlicensen är ett MYCKET säkrare sätt åka ut på än att eventuellt möta typ västerås i bäst av sju.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Perra ser passande butter ut i alla fall.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
J F K: han får väl jaga på styrelsen men dom lär vara lika blinda som honom. Man måste använda pengar som man ej egentligen räknat med och förstärka. Det här är den viktigaste säsongen att hålla sig kvar. Åker vi ur är det konkurs direkt finns inte på kartan klubben överlever det. Men du verkar ju sitta nöjd du med. Man måste förstå att åker vi ur får du börja följa övik hockey som bäst istället. Då måste man agera Charlotte pratar om en vinst i år det skiter jag i för åker vi ur har vi ingen klubb längre man måste våga tänka i nuet inte för 3 år framåt. Man har satt sig i denna situation för man snålat men man kan rädda säsongen om dom agerar. Visst vi kanske ej går + men i längden har man igen det garanterat.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Frågan är: hur kan man inte gå ut på isen och köra det bästa man kan? Förlamning är ett faktum
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Snacka om nervösa spelare, dom har ingen koll på motståndarna alls. Dessutom svårt att slå passningar.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Monno: Att man alltid ska behöva sitta och må dåligt så fort vi får ett powerplay.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Nån som vet om flanagan och Nordgren råkat ta varandras tröja? #13 är ju rätt hygglig och har vunnit nån närkamp medan #17 bara spelar invecklat och förvirrat.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2015-01-06
Dexter : Vilken makalöst dålig hockeymatch.
Kommentera

« · 1650560 · »