NuMo: Nej, det krävs en kraftsamling av självgodhet och aggregerad resultattippning för 10 omgångar i taget efter varje enskild match vi lyckas vinna för att vi ska uppnå rätt storlek på våra paddhakor (no offence, Paddan) och vara helt chanslösa.
Vi har dock ett mycket starkt track record när det gäller denna tradition, så vi ska inte helt döma ut omöjligheten till framgångar i vår.
Gustafsson: Nu när laget blivit hyllat en otroligt massa så skall det bli intressant att se om de kan ta tag i saken och vända på det här. Efter olika rapporter så låter det som att FBK har det otroligt lätt i offensiva zonen och det beror inte på att de är bra utan att Modo verkligen är dåliga i egen zon.
Håll nu ut den här 2 minutaren och visa sen vars skåpet skall stå.
MorganaLefaey: Som det sett ut på planen fram tills nu skulle jag bli överlycklig över en poäng vid 60 minuter. Som tur är har vi åtminstone några helprofessionella (i ordets rätta bemärkelse) utrikiska spelare som alltid dyker upp på jobbet. Det är i dem som hoppet lever idag, de andra har fått mysa för mycket med Hasse för att man ska kunna hoppas på dem idag.
Känns som förgjort det här. Om jag får ta ut mina negativa känslor i textform så tror jag att vi förlorar den här matchen med 5-2 efter mål i tom bur, kommer upp starkt i nästa match men då räcker det ändå inte till mot HV på bortaplan, sen efter det som grädde på moset så ger vi bort tre poäng mot AIK.