Wayne Gresky: Japp, synd om han känner av skadan! Modo måste verkligen få ett mål nu, frölunda har grym flyt med studsarna medans modo styr spelet långa stunder.
Måtte de inte bli en sån där match där modo inte får in pucksatan
Nikki Nine: Satt och tänkte innan match när alla var så segervissa att just Mododödaren Calle Klingberg skulle sätta en kasse och att Foppa inte skulle fullfölja matchen. Och nog fan blev det så. Frölunda spelar bra försvarsspel.
Hawerchuk: Må vara att jag är trött och kanske lite grinig men jag är sjukt trött på hela den här cirkusen som Foppa tar med sig. Spela, inte spela, fullfölja, inte fullfölja. Det kan inte gynna laget.
Usch, de känns mindre bra för frölunda är äckligt effektiva precis som senast vi mötte dom på hemmais. Modo borde nog satt en puck el. 2 men deras keeper har varit bra tyvärr.
Modo började i ett rasande tempo,men backar hem lite efter deras tidiga mål och blir lite avaktande i vissa moment. Firma 213919 har varit helt oustanding och det är nästan märkligt att dom inte fått in pucken.
Nya tag nu i 2:a , skulle vara så otroligt skönt att bryta den negativa trend vi har mot frölunda
NuMo: När vi har Tuokko inne på isen är det hårt jobb och inge finess. Efter ett så långt offensivt byte ska man naturligtvis få ut något annat än ett friläge emot sig.
NuMo: Jag blir så trött på timmy som aldrig aldrig aldrig kan lära sig att skjuta direkt ,han ska alltid ta emot pucken och sen när han skjuter sina dragskott träffar han alltid en motspelare, fan karn ska inte spela pp han är värdelös offensivt!!!
spud: Sen har vi bara en match kvar till ett långt och skönt uppehåll, dags att spela dom bästa lite mera, låta brunkarna vila lite oftare och verkligen gå för 3 poäng i denna match!
spud: Tyvärr inte bara idag. Tror Green skulle kunna ta Mats plats, men då får vi problemet var Mats ska spela. Kanske med Näslund och Svartvadet medan Cirkusen håller på.