Björn W: Vad är det för skit. Bort med dem för alltid. Sen måste jag säga att fastän Murtas och gänget var amatörer och inte bäst i världen så var de bättre än dagens radiopratare.
NuMo: Jo, de kan ju ha stuvat om och lassat av en kanal på platsen som fyran hade förut. I så fall måste man nog söka om, ifall man inte har en magisk, självsökande box från comhem. :P
Björn W: Nu börjar man samla på sig en massa utvisningsminuter igen. Börjar redan bli orolig fastän det tog typ 9-10 minuter innan VF fick iväg första skottet på mål.
MorganaLefaey: Känns som ett väldigt effektivt sätt att döda all form av känslor som kan finnas kring en serielunkmatch mitt i veckan är att ta varenda liten hakning man med hjälp av ett förstoringsglas kan finna.
spud: Ser tyvärr inte matchen utan sitter och jobbar och lyssnar på webradio. Spelar dock in matchen och förväntar mig att se den inatt fastän man vet resultatet. Ja om det inte blir 1-10 i slutresultat då. :)
"Tarkki får slita i MODO-målet. Stark öppning av Frölunda men alltjämt 1-0 till MODO." enligt hockeyligan. Förstår inte riktigt. Hur kan det va en stark öppning av Frölunda när de ligger under med 1-0 samt att det tog 9minuter innan de fick iväg ett skott på mål.
MorganaLefaey: Jag drog på webradion för att lyssna och måste väl säga att upplevelsen är...steril. Kunde ha handlat om en ett referat från Ottenby fågelstation om vilka fåglar som passerar - namnen sitter där. I övrigt så är vi någon annanstans.
NuMo: Nu ska ni få höra, jag har precis pratat med tele2 som för övrigt var neringda med elaka mäniskor. Det är så att tele2 har inte fått rätt bildformat av canal+ så man kan inte sända bild på canal+extra4 och det har man inte kunnat gjort sen serien startade..................................................................
HUR I HELLVETE KAN DET TA ÖVER 3 VECKOR ATT SKICKA RÄTT FORMAT TILL DE BOLAG SOM VILL KÖPA TJÄNSTEN, OCH ATT TELE2 INTE DÅ FIXAR TILL DETTA OMGÅENDE??????????
SATANS JÄVLA IDIOTER, BRINN I HELLVETET OCH DÖ UTAV ACKNE ERA JÄVLAR.
Berka: Backparen ser åtminstone mer balanserade ut. Kanske skulle man dock byta plats på Bonsaksen och Westin, Westin-Josefsson blir lite väl skakigt bakåt ibland samtidigt som Alexander har imponerat.
Redigerad kommentar