Poffa: Skeppa honom till samma lag som Tarkki. Jävla returmaskin som 3 ggr per match glömmer att öppna plocken när han ska plocka. Jag är sjukt jävla besviken på den killen.
Nej, det är du verkligen inte. Det är en fröjd att se dem och den energi som de bidrar med. Ahrling har varit lite smådarrig, men han kan uppenbarligen skjuta som en häst sparkar. Kul att han fick chansen i PP också.
Jag missade de första minutrarna av perioden, framkom någon orsak till Josefssons skada? För han har inte spelat denna period eller ska jag lyda hellges råd om optiker?
Björn W: Det känns som att vi aldrig kan vinna denna match på samma sätt som det kändes som vi inte kunde torska mot SkAIK. Vi har inte en studs med oss, vi har inte flyt öht.
Gustafsson & shinzawai: Jag tror Challe hade mer "förståelse" över Corso än Perra har, Challe har varit lirare själv är är ganska "citat glad" han med och även en mer storstadsgrabb.
Men vette fan om han gjorde gruppmoralen bättre med corso bara för att det inte syndes i tidningar lika ofta, kan inte påstå att vi såg ut som ett lag förra året (förutom 15-10 sist omg) ifs är det en stark sida. men han vek ner sig sjukt mycket sista 7-5 omg då var det sonnie och pääjärvi som fick styra den kedjsan. och i slutspel snacka han bara.
shinzawai: Som en sociologisk övning på hur en spelare som aldrig klivit in i ett kollektiv och kämpat mot ett mål, utan alltid spelat för sig själv klarar av att hantera MODOs rävar?
Blizzard: Ni Tikare som kan det här: Tror ni Challe och CO skulle kunna få ordning på Corso i Modo? Hade ju tveklöst varit ett utmärkt nyförvärv om man ser till enbart spelet på isen.