Nikki Nine: Hemma efter en sevärd men faktiskt lite småtråkig match. Ändå ler man brett pga alla granna mål.
Snacket om att Tuokko snodde ett mål är lite taskigt. Marko pekade direkt på sitt knä och skrattade emot Pikkadollen efter målet, och när linjemannen ville veta vem som skulla ha målet så pekade Pikka direkt på sin finska kamrat med ett brett leende.
Ojdå! På tal om MZA, lite smålustigt att han plötsligt pratade norska i stället för svorska i pausintervjun igår. Är det vad OL gör mot en liten norrman?
Clubsport: Ne, jag hade nog förväntat mig att tonåringar som är osäkra på sin egen läggning skulle försöka göra sig lustig. Men för det får jag väl besvara eländet?
Hahl Bundy: Ää du är tacksam. Du har alltid undrat hur du ska gå till väga för att kunna kyssa Zajkowski efter att han räddat Sundsvall i kvalserien, men inte riktigt förstått hur du ska nå in med läpparna. Men nu fick du en lösning på det problemet.
Simmalugnt: Du yrar inte lite. Om du och några till kunde vistas i denna gästbok utan att kalla Foppa för emofjortis och dylikt så hade allt varit frid och fröjd.
Simmalugnt: Jo, för Timråiter i den här boken brukar ju skriva saker i all vänskaplighet. From nu ska jag ignorera allt ni skriver, det blir lugnast så. Utsläckning funkar säkert på vuxna också.
Simmalugnt: Du är på en hög nivå som kallar Peter Forsberg "emofjortis", glimten i ögat eller ej, det säger naturligtvis ingenting om Forsberg, men en hel del om dig. Pajas.
Snacket om att Tuokko snodde ett mål är lite taskigt. Marko pekade direkt på sitt knä och skrattade emot Pikkadollen efter målet, och när linjemannen ville veta vem som skulla ha målet så pekade Pikka direkt på sin finska kamrat med ett brett leende.