spud: Kung på webradion så får MODO frislag. Där Schremp puckar höger puckar vänster och sen puckar höger igen och Ridderwall har ingen chans. Men tydligen så blev det straff som Schremp missade. Otroligt va roligt att lyssna på radion. :(
Både blindside tackling i huvudet samt rasist attack av Hedström samtidigt, måste ju bli livstidsavstängning, undras vad Nyström och Ek kan skriva om detta!
supertrött: Ok. Ordvalet kanske var fel på en finnjävel. Jag blev provocerad, dessutom är finnpajsare ett kärvänligt ord. Fast han är väl en simpel svenne skulle jag tro.
Lumber Jack: Tagit ledigt? Jag undrar själv. Hur kan Modo spela sämst när det gäller som mest? Och hur kan man vara så ostabil i sitt spel? År och efter år... och jag köper inte snacket att det är många nya spelare som ska spela ihop sig etc.
Satt i bilen på väg hem och svor över 0-2 och övervägde att ge fan i att slå på tvn. Kommer hem och får se ett frejdigt spelande MoDo och en fin liten vändning på steken. Vad hände??
bisterfinnen: Redan i mitten av första börjar MODO spela det spel man spelade(hattrick) i Timrå. Tung forechecking på TIKarnas svaga backar, där får man slag på jyckarna och det ordentligt. Även om TIK gjorde en balja i början så har MODO ägt matchen sedan 10min av första.
spud: Men nu har man "bara" en uddamålsledning och då vet vi ju alla hur det brukar gå. Hoppas verkligen att Modo är taggade när de kommer in igen och gör 1-2 snabba så att man verkligen kan börja hoppas.
Gbg: Jo visst, men det känns rätt bra. Man ska även tänka på att TIK tappat Hagos och Önnerud, förvisso inte spelare som tillhör ligans bästa. Men I Tik får de hyffsat med tid som nu andra ska ta, och det laget kryllar inte av spelare som kan axla en större mantel.
:(