bisterfinnen: Vinner Modo ikväll så ska jag dansa topless på räcket i E.on på lördag. Det svär jag på. Det är bara för att göra resten av kvällen någorlunda intressant.
MODOJohan: Äh, ge det receptet till självplågaren "Foppa" Forsberg istället, har hört att de flesta huvuddomare i Sverige redan hejar på Modo. Synd att powerplay bara låter fint och inget som modospelare bryr sig speciellt mycket om, det är ju lite divigt att spela 5-4, mer manligt är det med 5-5 eller boxplay....
Icing-Ove: Ja du kan ju inte häva eldvatten i Timrå centrum.. Det gör ju redan 75 % av befolkningen, så någonting eget får du nog ta och göra. Då faller min röst på att du ska vikariera som rättskipare. En äkta bortadomare
Ni får bestämma. Jag kanske ställer mig i mål på lördag i Plywoodladan eller sätter mig på en parkbänk och dricker eldvatten i Timrå centrum. Det är upp till er...
mike66: Jag satt och letade inför-artiklar i lokalpressen inför er färd hit ner till de böljande slätternas provins. Jag vet inte riktigt om jag hittade rätt, men rubriken bådar gott. Slit den med hälsan (sorry...).
mike66: Jo, det är klart, sista chansen att kvala sig kvar i elitserien spelas väl färdigt när SM-finalspelet är avverkat. Så på så sätt blir ni ju bättre placerade framåt i tiden.
Poffa: Skit i förlustraden, ju längre den blir, desto närmre kommer en vinstrad. När serien är slut är vi liktförbannat bättre placerade än vår lillasyster.
mike66: Det där får jag väl ta som något positivt eftersom många klagar på att jag är alltför positiv. Men en god fortsättning får man väl önska, särskilt på lördag, en fortsättning så god att plywooden krullar sig av ren förskräckelse.
Paddan: Ok, god fortsättning på er trots att ni är sånadäringa surmulna, dumdryga ångermanlänningar allihopa. Och, den är drygt 25 meter lång och 2,6 meter bred.
Möjligt. Troligtvis bara vikarie.
Lapp on the luck iallafall. En tröst i natten.