Dundee: Hur svårt ska det vara att köra över seriens, för närvarande , sämsta lag. Dessutom spelar vi hemma! Köp en spelare som ser var nätet är beläget. Fatta att detta är en hyperviktig match!!
Dundee: De klokare spelarna måste börja skjuta. Possler, Dwyer med flera har passat bort bra lägen som dessutom lett till farliga kontringar. Sluta fjanta på. Spela enkelt så vinner vi lätt, för vi är våra största motståndare
Svartvadet måste in med nån några målskyttar. För det här är illa riktigt illa. Och jag är inte säker på att detta kommer ändras till ett kval. Vi kan inte ens göra mål när det är öppet det om något talar sitt tydliga språk.
Steken84: Som jag skrev tidigare vi skulle satt våra chanser så hade det inte spelat lika stor roll om man gjorde något misstag. Men när våra spelare inte kan producera mer en 1 mål o snitt per match så räcker det att motståndarna skjuter 10 skott så gör dom väl 3 mål.
Dundee: Helvete vad onödigt men hade det på känn. Vi skulle gjort minst 2 mål innan detta med dom lägen vi haft. Vi kan inte tro man kan vinna med 1-0 varje match.
Dundee: Att Thomas missar där visar hur vassa vi är framåt. Vi har ju klara chanser varje match men lyckas man inte ens göra mål med tomt mål då är det verkligen illa.
Tarasov: Båda lagen har haft några chanser men dom har tillkommit på motståndarnas misstag. Det är mycket spelvändningar och Reideborn ser lugn ocj trygg ut.
hellge: Ja då är de åter dags för en ödesmatch. Seger idag och hoppet om att missa kvalspel lever i allra högsta grad.
Kör vi på som sist så kan de inte vara några problem att inkassera tre nya blytunga poäng.
---------------------- Titta gärna in på min sida. Klubbnålar och pins från MODO. Jag hoppas att någon som hänger på den här sidan ska kunna hjälpa mig vidare. Eller kanske känner någon som kanske kan. alfredshemstillmodo.wordpress.com
snowden: Ja,han är riktigt dålig defensivt. Många pass längs linjerna, droppar bakom ryggen och dåligt markeringsspel generellt. Nu är kanske plus/minus är minst rättvisande för en ytterforward vars försvarsspel inte är lika viktigt som de andra positionerna. Sedan handlar det nog mycket om vilka han spelat med.
Victor är en oerhört vass målskytt. Han är dålig defensivt och han är beroende av bra pass, men när han får sina pass är han en fantastisk målskytt. Fortsätter han utveckla både det offensiva och framförallt defensiven blir han oerhört viktig för Modo framöver.
Gissar att han kommer att vara eftertraktad av andra klubbar nästa säsong. Han skulle säkert ha gjort dubbelt så många mål om han spelade i Skellefteå eller Frölunda
Dessutom spelar vi hemma! Köp en spelare som ser var nätet är beläget.
Fatta att detta är en hyperviktig match!!