1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

479928 inlägg · 4078 ämnen

Modo - Pantern 24/11

« · 1853491 · » Till forumet


Sv: Modo - Pantern 24/11
Tarasov: man har inte självförtroende så man backar hem för inte göra misstag. Jag hoppas att säcken är smartare än att beordra det spelet. Då tappar man farten och bjuder in motståndarna. Det känns så fruktansvärt onödigt då pantern inte haft några målchanser knappt, men kanske är det en väckarklocka efter att kommit under med fyra poäng trots samma skitspel flera matcher nu.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Tarasov: Hur många är egentligen kontrakterade till nästa säsong? Kan det vara förberedelser och tester inför denna vi bevittnar?
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Smurfen:
Tkr kritiken till viss del är lite överdriven, men det känns som man gett bort 4p sett till de möjligheter man haft de två senaste matcher vilket faktiskt är än mer irriterande än om man spelar dåligt/inte räcker till.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Robin Ztorken L: Attityd och inställningen från både föreningen sida och spelarnas sida !!!

Kan fan inte bero på något annat !!!
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Ben Perrault: " ser ut såhär varje match känns det som. Stabilt och vi leder och plupps så faller allt. Hoppas jag har fel nudå"

Vi vet alla innerst inne vad som kommer att hända och det händer, varje gång!
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Nucky: Jo, man frågar sig varför vi är ett sånt loserteam??
Så har det nu varit i nära 10 år.
Vad beror det på?????
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Man får i alla fall glädjas åt våra hockey damer, där sitter det faan inte fast. Grattis Modo Damer :)
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
dempa: FY FAN vilken tur jag stängde av efter 2:a perioden..
Hur många år tillbaka måste man gå för att hitta ett Modo som kan spela på resultat?
Pinsamt, bara pinsamt.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Sämsta jag sett. Modo borde nog lägga ner nu. Man har ju INGET att komma med. Slö trött klubb. Inga krav. Noll fysik. Inget ledarskap.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
atomragnar: Fy faan va skämmigt, är dom rädd för att vinna, eller va är det med laget?
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Monno: Det är ett jävla sopgäng och vi har ok utgångsläge att klara oss ifrån negativt kval. Känns mer rimligt och realistiskt att modo spelar Div 1 än SHL.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Gavelo: tycker synd om Wallin, och oss fans. Vad tusan har vi gjort Modo för ont!? :P
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Förundras över att jag aldrig slutar bli besviken
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Robin Ztorken L: Ja fast första 10 hade ju Modo typ mer målchanser än Pantern?
Inget fel i att vara kritisk men man behöver ju inte hitta på överdrifter för det.

Hade man bara lyckats pilla i en av de farliga lägen man hade i 3dje hade man nog kunnat hålla det. Nu är man för skör mentalt så när man känner att det inte går börjar man tokspela på ledningen. Alternativt är det Säckens direktiv efter man inte får in pucken. Ödesdigert i vilket fall.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
koskinen: SHL är långt borta för oss båda, och kommande åren blir det väl än mer realiserat.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Robin Ztorken L: Detta är ett tydligt bevis på att laget saknar stake, man är ett ungdomslag men stora egon som inte orkar göra jobbet, ett jävla kärringäng som borde ägna mer tid i gymet än på krogen.
Mentalt pinsamma och fysiskt pinsamma, svaga och slätstrukna, finns ingen moral och ingen vilja, dessutom har man en taktiskt omöjlig uppgift att spela på ett resultat!

Åter igen Grattis Modo
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Ben Perrault: Med detta spel är SHL många, många, många år ifrån Modo! Är det ett skämt? Jag såg det stod 1-0, juste det är Modo som lirar, går tillbaka då det är 3 min kvar, fördomarna stämde, 1-1! 1-2 är runt hörnet! Synd för er modoiter såklart men asså vilka jävla skitspelare och vilken skitattityd laget må ha när det slutar såhär!
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Robin Ztorken L:
Särskilt när man har 1-0, lite väl tunn ledning att gå på.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
atomragnar:
Nej faktiskt inte, åtminstone i nuläget.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
hk: Man är inte ur egen zon i hela sista perioden, då kan två kassar trilla in.
Frågan är dock varför man väljer den taktiken??
Känns som man bara gav upp, efter två perioder???????

Leder man är det väl bara att gå på...
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Modo är laget som alltid hittar nya vägar att misslyckas.
3:e matchen i rad som man tappar ledning i 3:e perioden. 2:a matchen i rad som man släpper in 2 mål sista 4 minuterna trots ledning
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Rytter: Missade 2a. Men sista perioden tycker jag vi har typ allt spel å mest chanser och det hänger 2-0 i luften. Men vi får aldrig det där målet och vid 5min kvar slår vi istället om och spelar 100% på resultatet. Att i det läget släppa en spelare fri är i sig en bedrift...
Sen är det ju av bara farten som pantern gör 1-2, där måste Häggström som sämst låsa tekningen kan jag tycka. Då går ju också luften ur oss totalt.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
MODO Hockey - IK Pantern 1-2
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Amitiel: fy sjutton va jag hatar dagen min far tog med mig på Modomatch.. sånt sorgligt lag..
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Gavelo: Denna förlust känns väldigt onödig. Trodde inte att ni skulle tappa alla poäng.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Amitiel:
Exakt!
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Tarasov: hör inte hemma där.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Steken84:
Här känns som om man brast i taktiken i 3:e, samt att man inte gör mål i 5-3. Man hade kunnat haka på topp-5, ridå!
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Rytter:

Inte alls surt, är rätt åt dom, kanske dom äntligen kan lära sig att sluta spela på resultat, har fan inte klarat det på sista 10 åren och sen få för sig försöka spela på resultat med 1-0 ledning.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
atomragnar: Så jävla pinsamt att försöka köra sarg ut i 10 minuter, hade varit en sak om man försvarat och satsat på kontringar..
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Rytter: nej, så dåliga vi är.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Steken84:

Så surt! Bra match av oss i 57 minuter. Så äckliga pantern är!
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Webmaster: som vanligt, 0 poäng ikväll. Jävla skitmodo, skäms tamefan
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Modo är fanimej sämst i 3:e perioderna
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Gavelo: såg bara på webben och telefon. Tyckte Eriksson varit höger, men om det var Victor så ska han givetvis klandras.

Fan. Pantern har ju knappt haft en enda jäkla målchans.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Gavelo: borde införas returrätt på modos helgmatcher, kan spendera tiden vettigare än se detta.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Gavelo: ...
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
J F K: blir inte Karlqvist själv trött på att ramla i exakt alla situationer??
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
MODO Hockey - IK Pantern 1-1
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
J F K: Nr15 är det som glömmer sin kille
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Ben Perrault: Eriksson igen som glömmer sin kille om jag inte såg fel. Hur fan är det möjligt?
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Ben Perrault: topplaget..

De fick vad förtjänade som d spelar
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Ben Perrault: blir vi förvånade, samma visa återigen
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Hälge: Det är Modos melodi, spela på resultatet funkar sällan så det är givet att man satsar på det!

Å där kom det, inte alls oväntat
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Ben Perrault: Trist att vi slutar spela..
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Gavelo: usch, samma hjärtproblem varje match
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Gavelo: Lite vanskligt att spela på resultatet med ledning 1-0. De första två perioderna klart till MoDo och Pantern med ett (skenbart) övertag i tredje.

Wallin stabil i målet.
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Nån som har magsår?

Modo spelar på resultat, 6 kvar!
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Ben Perrault: Säg inte så haha
Nä men sista minutrarna har Modo börjat äga puck igen, bara därför undrar man ju när Pantern får sitt PP och kvittering?!

Kämpa Modo
Kommentera

Sv: Modo - Pantern 24/11
Gavelo: håller inte riktigt med dig. Tycker Modo styr och dominerar matchen. Men vi har sett se förr och snart kommer väl reduceringen😳
Kommentera

« · 1853491 · »