westerlind: Ska du skriva ut skonummer också? Du kanske vill starta egen kontaktförmedling? Jag skickar med en bild på en Damgaardkopia. [bild]www.frisco.se/hs/smygmodo.jpg[/bild]
Poffa: Kanske om man fick en kaffekask samtidigt, när Knas lånade min tröja ifjol så viskade hon i mitt öra att den var mycket, mycket snyggare än MoDos
Haha, jag tror ett bättre argument mot att det skulle varit Dusan är att han ler så ofta, men nu när jag tittar efter så ser jag att det argumentet också faller - plocka fram kameran och Dusan bränner av ett bländande leende, alltid.
Körsbärsläskeblask har man testat många gånger, de har en tendens att dras in ungefär en månad efter att de lanserats i Sverige - vämjeligt - och svenska folket verkar hålla med mig.
Zingo choklad är väl något som 60-talister brukar snyfta om att de blev frånplockade mot sin vilja, va?
Nu igen? :-) Nåja, ger väl mig en offentlig hälsostatus iaf när jag inte känner till det - har för mig att jag varit med om två indragningar av Körsbärs-Cocacolan förut.
Poffa: Trocadero är också god men har inte samma klass som en Dr Pepper. Trocadero smakar som kolsyrad Marinella. Klart drickbar men som sagt ingen smakupplevelse.
När det gäller Högardh har du rätt, när det gäller att TÅ har fel har du fel.