1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

483003 inlägg · 4079 ämnen

MoDo - Timrå 110203

« · 1345295 · » Till forumet


Sv: MoDo - Timrå 110203
renen: Bortsett från att man haft norra halvklotets sämste målvaktstränare så borde truppen ha kapacitet att gå långt i ett slutspel, men det verkar som om det saknas något mentalt även den här säsongen. Svartvadet närmar sig botten i elitseriens plus/minusliga efter nya fräscha -2 ikväll. Dags att hänga upp tröjan efter den här säsongen?
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Lumber Jack: Ja!
Det är ju en Timrå-patentare.

Skandal!
Avgå någon!
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
jens_88: Gjorde han? Jävla Timråfasoner!
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Dream Team: Då antar jag ledaren är han som bloggar i ST.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203

renen: Det ska bli spännande att se hur spelarna kommer att agera efter denna skammens vecka. Kommer det någon reaktion? Något utspel?

Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203

jens_88: Han tar väl "rygg ledaren"...

Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Jag har bara en sak att tillägga och det är klackmatchen som var mycket rolig att vara del i.. Men fy fan för eran såkallade "klackledare" Som står efter matchen och spottar och kastar grejor. Det är fan riktigt dålig stil även fast man förlorat och är upprörd
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Grattis till er 1500:e ES-match förresten.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
bisterfinnen: Tack för gästfriheten!
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Kommenteras det i fel bok nu också?
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Bittesehr: Måste vara något fel i denna förening då man inte kan prestera bättre med dom spelare som finns i truppen. Försvarspelet är ju ta mig fan katastrof timmy är slut ante blir bara sämre å sämre, pikka livsfarlig defensivt och får inte mycket uträttat framåt heller. Jag ger upp!
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Dessutom har man fått tinnitus av ärkemuppen som är trumslagarpojke i tikarnas klack.
Seriöst, den killen behöver en kram.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Lumber Jack: Slutspel? Klart?

Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Wayne Gresky: Hade någon på Timrås kansli skickat de sista korvören som fanns hos tikarna till Ö-vik igår? Det måste ha förekommit någon sorts muta eftersom vi omöjligt ska förlora mot ett så uselt spelande hockeylag som var på besök här ikväll.
Man skäms när man ser vilka tragiska markeringsmissar vi gör.
Kommer ikapp till 3-3, tikarna spelar sämre än sämst och ändå ger vi bort ÄNNU ett skitmål! Nämen varsågoda!!!1

Undviker vi kvalserien så gör vi det bra.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203

Björn W: AIK, Brynäs och Timrå = 0 poäng. Smaka på den raden utan att spy.

Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Björn W: Idiotiska frustrationsutvisningar, duttigt i egen zon, inga markeringar what so ever och wo i målvaktsmatchen. Då kan man förlora tom mot ett uselt spelande Timrå. En förlust som känns väldigt onödig. Noll poäng tre raka sexpoängsmatcher och nu gäller resten av säsongen överlevnad. Jag hoppas att man krigar sig till en seger på lördag och sedan filar försvarsspel under uppehållet.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Björn W: Nu skall jag ut och skotta frusen valkant som snösvängen plogat upp utanför garageinfarten. Det skall fan bli riktigt roligt.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
shinzawai: Tänk att få uppleva ett uppehåll där någon ledare i klubben skulle gå ut och säga att eventuella fyllor på O'Leary's under ett uppehåll vid ett sådant här tabelläge är ett rent hån mot klubbens fans och sponsorer...
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
J F K: Tänk att få spela EN match med en tät målvakt och/eller backar som inte är skelögda.

Yay, bara en poäng från kvalserien.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
J F K: MoDo levererade inte en elitseriemässig prestation idag. Individuella prestationer och Timrås totalblackout i andra räddade oss kvar i matchen. Nu ska vi möta bättre lag än Timrå, möjligen kan det finnas en öppning i just det faktumet.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
J F K: Alltså, alltså, alltså... Bjäbba, bjäbba, bjäbba!

Vart kan man boka slutspelsbiljetterna?
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
J F K: Så är det. Domare är alltid dåliga.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
NuMo: Misströsta inte. Tänk på att Challe har många strängar på sin lyra. Han håller för fullt på (i skrivande stund) att ta ut ett lag till Rockklassiker.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Björn W: Alltså, idag var Modo mycket bättre än Timrå. Oflyt, lite sämre målvakt och några horribla individuella misstag ligger bakom att man torskar. Westin gjorde sin vana trogen ett i tredje som blev baklängesmål.

Sedan blir det inte bättre att domarna sväljer pipan när det var en veritabel orgie i fasthållningar. Utvisningen på Nagy var en knapp interference, men har de släppt åtminstone femton fasthållningar och interference på timråiter i sista perioden så blir det ett löjes skimmer över hela kåren...
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Ambroo: SERIEKORTSINNEHAVARE - DAGS ATT BOKA KVALSERIEN!

Psykologi, sådant är för sörlänningar och människor med slappa handleder. Hår på bröst som i fornstora da'r. Schjomenvisst.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Jag säger som eran klack sjöng igenom hela matchen. M0D0 TATTARE!
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
spud: SM-GULD1!! 1 !!
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
NuMo: Och bakom bänken står Hasse och smackar "Ssslutspel, sitter som en schmäck, det".
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Björn W: Problemet är ju vår parkinson som gör att vi tappar puck som tikarna kan göra frilägen på.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
bisterfinnen: Jo, om vi gör fler framåt än vad han silar in.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Det går inte att vinna med Durkslaget i målet
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Fyfan vad jobbigt.

Skulle verkligen bli glad av 3 poäng idag.

Skröder har verkligen varit het. Känns som en Hinote med målskytte.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
sektionO: Jag vet inte jag, Kvalserien är ju fem garanterade hemmamatcher och en massa spännande hallar. Slutspel är väl bara typ två och placering uppe i takbjälkarna i Kinnarps?

Jag gick igång så på det där med Kvalserien i första perioden och så ska man bli berövad på det bara sådär?
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Skjut ner packen till AS nu! så kämpar vi vidare mot ett slutspel :)
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Björn W: Kanske vore en idé...
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Hälge: Ni ska inte byta till Woffsta/Östrand-tröjorna i pausen, då? ;)
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Björn W: Ändå var vi sämre emot SAIK senast och det återstår en period så det kan faktiskt bli ännu sämre.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Björn W: Lander, ogilla!
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
yngwie: Men Lander ser ut som han vill facerape-a mig. Eller är det lagkamraterna kanske?
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Björn W: Jag vill ha en gilla knapp på HS.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Björn W: Jag vill röka likadana cigaretter som R2
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
NuMo: Oj, nu är Timrå verkligen sagolikt usla. Trodde inte att det gick att sjunka lägre än vad vi gjorde i första. Husum anno 1992 hade varit bäst i länet idag med hjälp av en tidsmaskin.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Å nej.
Hoppas inte domarn känner att det blev lite för mycket nu. Som SP sist mot BIF.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Vifta på svansen.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
bisterfinnen: Haha ;)
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
bisterfinnen: Lite Kenneth & The Knutters på det, kanske? 3-3.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Receptet kanske är att ligga under i första perren än att ha ledningen?
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
yngwie: Thorleifsen? Vi fortsätter på dansbandstemat hör jag :)
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
bisterfinnen: Nja, men att han har haft en prestationskurva i Elitserien som hans namn antyder.
Kommentera

Sv: MoDo - Timrå 110203
Bartecko såg ut som en lättare variant av Foppa, omöjlig att få av pucken av där.
Kommentera

« · 1345295 · »