Jag tror att jag håller med dig. Fast en trepoängare hade ju suttit bättre, förstås. Ändå känns det inte som att man kan jubla riktigt över poängen när de fortfarande är så...dåliga.
knaskamilla: Missnöjd med spelet och glad för poängenär man väl. Sen säger Kent och alla i intervjuer att dom skall spela rakare på mål, skjuta mer osv men ändå så gör dom det inte verkar det som. Måste dom ha 5100 enögingar som hejar på dom för att dom skall spela riktigt eller vad är det
Jag är inte nöjd för att man fortfarande inte hittat spelet, jag skiter i resultatet just nu. Och ja, Modo SKA slå Mora, borta som hemma, även om Mora överaskat.
Metal Guru: Jo, det ska man vara nöjd över. Vi vet att ni är bra, men som det låtit i matchen så kan vi tacka en målvakt född 83 som heter Zajkowski. Spelet stämmer ju inte. Men Mora rockar! Keep up the good work. Trivs i Mora jag, spela tennis, bo på campingen och lira minigolf :D
Missnöjd tycker jag att man får vara. Även om man inte hade räknat med att det här laget skulle dominera borde de kunna åstadkomma så mycket mer. "Vi har inte spelat ihop oss än", säger de, men hur fan kan de andra lagen ha hunnit gjort det då?
Undrar vem som var TPL ledare på bussen hem då, någon som förlorade mot Foppa i poker på ditvägen eller?