spud: Jo jag hade gärna sett att ecke och jerry avgått redan, fast dom kanske gör det senare!
Ja det var ingen snygg bentackling, fast det var nog heller inte riktigt jättemeningen heller. Att en av hv´s bästa spelare tar ett matchstraff mot en av timrås sämsta rimmar ju ganska fel, men sån är hockeyn
NuMo: Rindell och wikegård är gamla vänner och har alltid gillat och stöttat varandra! Harri är absolut ingen dålig tränare, men han passade inte in i modo! Eller modo passade inte för han kanske man ska säga!
Hur som helst, står jag bakom beslutet att byta tränare, tror modo behöver en som talar med högre stämma och pekar med hela handen!
McFire:Nä dom behöver naturligtvis inte säga ett knyst, men dom agerar ändå! Att inte lägga ut krokar och höra runt ang. andra spelare händer hela tiden, fredrik warg va i princip klar för modo redan under pågående slutspel mellan tik-modo.
Att man inte komenterar läget är helt riktigt, men att man arbetar på nyförvärv händer hela tiden, de är det jag vill att ecke ska göra, han kanske gör dte vad vet jag, bröderan abbott kanske redan är muntligt överens.
Berka: Det finns väl bara en anledning till att bröderna Abbott skulle komma till MODO, och det stavas MZA. Men, är den anledningen nog?
Sedan tänker jag låta som en gnällspik som ser negativt på allt, jag tänker nämligen sticka ut hakan och säga att den andra säsongen i ligan för den här typen av spelare kommer bli den tuffaste. Jag är rädd att vi kommer se detta även kring MZA.
Wayne Gresky: Nä det tror jag faktiskt inte heller, han kan ju omöjligt vara så korkad?! Fråga är om man skeppar zacke nu eller om man tänkte värva en ny och köra med 3?
5+game till Numo för det oerhört osmakliga skämtet :)