spud: Går i alla fall prat att Modo skall göra sig av med säkerhetsrisken Hedin och att FBK är ny adress för Hedinsky.
Hade faktiskt nästan tagit Lindbäck och Karlsson än Backlund och Zacke.
Tror Timrå gör ett enormt kap om de får Lindbäck.
spud:Det klargörs förändringar och nyförvärv i es-klubbarna nästan varje dag!
Jag undrar när Modo tänker börja? Vist kanske ecke har knutit till sig någon/några från andra es-klubbar som fortfarande lirar semi och därför inte gått ut med det än, men jag har heller inte sett några uttalanden om vilka spelare som får lämna, eller "går skilda vägar" som det brukar heta!
Jaha, Timrå har gjort klart med Åkerlund och Lindbäck till nästa säsong. Backlund utan kontrakt. Varför får jag rysningar vid blotta tanken av detta? Ecke kommer naturligtvis se Backlund som en kanonvärvning och erbjuda kontrakt, om det nu inte redan är klart.
Backlund är en stabil ES-målvakt, definitivt bättre än det vi har nu. Men han är ingen som vinner ett SM-guld till föreningen. Sikta högre Ecke, sikta högre.
McFire: Ja jag vet inte, en del säger att han är bra och andra säger att han är dålig!?
Jo jag såg din backuppsättning, du glömde lidas och tobbe enström, ja och mattias öhlund och edler oxå! haha
McFire: Det har ju ryktats om sondell från rögle oxå!
Spelade väl med modo J20 för några år sen tror jag!
McFire: Får inte Victor ens en plats på bänken?
Kaberle?
Hjärtat säger JAJA men jag är lite osäker på vad hjärnan säger.
Det beror bla lite på vad han vill ha betalt. Blir han så dyr som jag tror så borde man kunna hitta en bättre back. Men samtidigt har han hjärtat osv.
Sen sa väl Hävelid att det var AIK som var hans enda alternativ när han flyttade hem oavsett om dom klarade ES-kvalet.
Wargh skall ingå i forwardstruppen enligt mig. Westin el Högström tar hans plats på bänken.
Espeland blir påläggskalv.