shinzawai: Åsså sur då ;) Hehe jag kan hålla med dig, men på något sätt känns det bra att det är fler än ecke som tycker han är bra. Annars kan det komma spelare som ingen sett ,ingen hört talas om, kort och gott en doldis som faktiskt är dålig! Har ju varit lite utav eckes specialité senaste tiden
Frisco: Vet inte vad man skall säga. Vi behöver ett antal spelare som bevisligen är poänggörare inför nästa säsong. Men 16p säsongen som var i norska ligan är väl inte något som skrämmer motståndarna.
Men man får väl hoppas att den där offensiva kraften som inte visats riktigt än utvecklas och dyker upp på en gång.
Har inte kollat på kontraktsläget, men hur många platser är öppna i de olika områdena?
Wayne Gresky:Paddan: Du ska se att Ecke gå med i ett budkrig och lägger halva spelarbudgeten på Hedin. Hur kul som helst att vi får ha Pierre kvar i gruppen i 7 år till, säger Ecke!
Haha ja wayne det är presis så det kommer bli! Tro om ecke lurar på att ta hem jan axel Alavaara, då låter de " Oerhört roligt att Jan kommer hem igen, han är spelsugen och kommer bli oerhört viktig för stommen i laget i höst tillsammans med lars jansson bildar dom första backpar
spud: Går i alla fall prat att Modo skall göra sig av med säkerhetsrisken Hedin och att FBK är ny adress för Hedinsky.
Hade faktiskt nästan tagit Lindbäck och Karlsson än Backlund och Zacke.
Tror Timrå gör ett enormt kap om de får Lindbäck.
spud:Det klargörs förändringar och nyförvärv i es-klubbarna nästan varje dag!
Jag undrar när Modo tänker börja? Vist kanske ecke har knutit till sig någon/några från andra es-klubbar som fortfarande lirar semi och därför inte gått ut med det än, men jag har heller inte sett några uttalanden om vilka spelare som får lämna, eller "går skilda vägar" som det brukar heta!
Jaha, Timrå har gjort klart med Åkerlund och Lindbäck till nästa säsong. Backlund utan kontrakt. Varför får jag rysningar vid blotta tanken av detta? Ecke kommer naturligtvis se Backlund som en kanonvärvning och erbjuda kontrakt, om det nu inte redan är klart.
Backlund är en stabil ES-målvakt, definitivt bättre än det vi har nu. Men han är ingen som vinner ett SM-guld till föreningen. Sikta högre Ecke, sikta högre.
Jag skickade ut honom i köket nu, jag tutade i honom att jag hade några Bragokex därute.
Ja, jag håller på att trappa ner, men än så länge är jag här o kikar.