Var in på åfficijellas forum för första gången på en mindre evighet. Läste de sista sidorna på en del intressanta trådar om silly season, innan jag fick ont i huvudet.
Det jag hann uppfatta var dock en kommentar om att Daniel Josefsson slutförhandlar "just nu". Jag kan inte påminna mig att jag sett hans namn nämnas som aktuell för Modo varken här eller på någon silly-sida.
Någon annan här inne som hört något om Josefsson?
Ingen som uppmärksammat detta ännu? Vi verkar i alla fall få behålla Tarkki och jag anser då att vi kommer stå väldigt väl rustade på målvaktssidan 10/11.
Tarkki och Dahlberg är nog ett av elitseriens starkare målvaktspar, på papperet.
Bad_Brett: Det är i alla fall fördel Aftonbladet, som det verkar.
Lumber Jack: Fast nu är ju båda tidningarna inblandade.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/modo/article6989596.ab
hockey.expressen.se/elitserien/1.1959304/challe-har-tackat-ja-till-modo
Bad_Brett: Jag hörde ryktet om att Bjuhr skulle få lämna igår eftermiddag, men jag la inte så mycket värde i det då. Sedan kom det en kommentar på Allehanda.se om samma sak, där man även nämnde Stefan Persson.
Jag har ingen aning om sanningshalt eller liknande, var därför jag hasplade ur mig frågan här för att se om någon annan hört samma sak.