Salle: Hur Hasse är som sångare vet jag inte, men fet och mörkhyad tror jag mig veta att han inte är..
Var på handelsträdgården i Bjästa samtidigt som han igår och överhörde lite av ett telefonsamtal han hade, han sa sig vara nöjd och att det kändes bra, kan ju ha handlat om ett bilköp men jag fick uppfattningen att det var hockeyrelaterat.
Wayne Gresky: Kanske inte lika poetiskt men så här i radioskugge-tider kan ju brus vara ljuv musik. (Och inga Synth-skämt nu LJ & Frisco)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Wayne Gresky:
ASG!!!
Idag är du verkligen igång med avdelningen "roliga kommentarer" :):)
Salle: Hur sjutton har Freddan kunnat missa en norsk värvning... ;)
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=17151
Förresten, är han inte lite lik Kaberle, eller är det bara min trötthet som spökar.
– Nej, han blir nog kvar i Stockholmsområdet.
Så han finns inte med på Modos lista?
– Nej.
Nikki Nine: Dämn it. Jag hoppas Expressen är lika ute i det blå som vanligt.
Bremberg? Nej, tack. Bremberg behöver närheten till Stockholm eller en annan storstad. Han är relativt gammal och har en tendens att agera lojt och oinspirerat om allting inte flyter.
Enda anledningen till att värva honom vore för att undvika hans konstanta och mångfaldiga poängproduktion han brukar prestera mot Modo.
spud:
Absolut men skillnaden här är ju att Bremberg fortfarande är en riktigt bra ES spelare medans Nordström Rhodin m.fl var på sin sista säsong. Leksand kommer inte värva mer sådana spelare nu det lovar jag.. :)
bisterfinnen:
Spelar väl ingen roll om du fortfarande är riktigt bra vid 37 års ålder..
Wayne Gresky:
varför? En kille som gör runt 35 - 40 poäng i Es är väl bra att ha i vilket lag som helst med rätt omgivning?
Rebuilding med en ålderman?
Ja, inte mig emot faktiskt...
Men det lutar väl åt AIK, om han bara törs gå dit, kan ju vara rätt känsligt...
Redigerad kommentar
Modo brukar ju ha många skadade backar så bredden behövs