Frisco:
Här hatas ingen, framför allt inte Conny. En rolig prick, men någon seriös hockeyspelare har han aldrig varit och kommer aldrig bli. Mest på grund av att han aldrig varit den som tackat nej till alkoholhaltiga drycker...
Frisco:
Nog för att jag vet att du är beskyddaren för alla makabra losers som spelat i MODO, men vad det gäller Conny så finns det så många (sanna) historier så oavsett hur många jag drar så kommer det bara vara toppen på isberget.
Paddan:
Du pratar om han som kom bakis till en träning, direkt från krogen. Tror du detta skulle stoppa den festprissen?
Paddan:
Med tanke på att det är Expressen så kan det vara kontrakt på två sittplatser i nya arenan eller kanske att J20-laget skall hjälpa dem byga något på tomten.
Men det mest troliga är väl att Expressen nu avslöjar något innan det händer, sedan kommer allting ändra sig och Expressen kommer skylla på initierade källor som hade fel.
På Expressens löp här i Övik kan man läsa följande:
"Expressen avslöjar: Tvillingarna Sedin skriver kontrakt med MODO"
Någon tidning har jag inte, inte heller verkar artikeln finnas på nätet ännu. Skall vi gissa på att det är det där kontraktsförslaget som Daniel pratade om härom veckan? Kontrakt med MODO på ett antal år, med chans att inför denna säsong bryta för spel i NHL?
knaskamilla:
Och? Jag påstod bara att ÖA ljuger. Om de gör det nu eller inte vet jag inte. Jag vet heller inte om Aftobladet har rätt eller ej. De har ju sällan det, men någon gång kan ju även den blinda hönan hitta rätt.