Förutom femman, är detta samma straff? Det är saxat från hockeyligan.se. Är det bara platsbrist att man inte skriver ut Game Misconduct på Enström och Döme?
Jag måste hissa spelare som hedin och döme som enligt min menig bjöd på en kanonmatch..tycker oxå hela modo spelade smart å väldigt organiserat.. med lite medflyt så hade vi vunnit de e jag övertygad om!!
Nikki: Det är ju löjligt att det ens blev matchstraff för något av lagen. Ge dom en tvåa sen är det inget mer med det. Man satt som ett frågetecken när han började räkna upp minuterna från blocket,
Stark avslutning med tanke på manfallet, det tar vi med oss nu när Timrå har lekt av sig. Annars noterar vi publikens ytterst patetiska uppträdande när Hedström(?) försöker dekapitera Krizan. Man börjar ju undra hur det är ställt. Men vi ska väl inte vara förvånade.
I övrigt kan vi ju försöka se positivt på matchen. Nu har jag visserligen inte sett den, men Timrå verkar föra spelet, fyra av våra bättre och viktigare spelare får matchstraff, Timrå får spela PP i 5 minuter m.m, och de vinner "bara" med 2-1. Det måste ju vara ett styrkebesked om något. Glöm inte att Timrå måste vinna i Swedbank också. Detta fixar vi.
bisterfinnen: jag har ingen aning, men enligt oraklet så pucklade morrison på någon innifrån båset. Hasse visste jag inte ens att han hade fått matchstraff. Verkar ju hur som hellst som om han hade det väldigt svårt att få fram vilka spelare det var då hockeyligans sida ändrade spelare och minuter typ 6 ggr.
oraklet: Jag ser inte matchen utan kommenterar bara sådant jag hör från webben och andra kanaler. Kan inte säga vad som är rätt eller fel innan jag sett matchen senare i kväll.
"Om man säger som så att man får inte visa sådant som kan få publiken att hetsa upp sig och bli våldsam på cuben fler än ett specifikt antal gånger. Jag minns inte om det är 2ggr eller vad det nu är"
Förbjudet att visa Modoiter överhuvudtaget med andra ord...
oraklet: Om man säger som så att man får inte visa sådant som kan få publiken att hetsa upp sig och bli våldsam på cuben fler än ett specifikt antal gånger. Jag minns inte om det är 2ggr eller vad det nu är.
Frisco: webradionissarna verkar spana på cuben vad som hänt. Undra om de visade saken mer än 2ggr för då är det väl böter för klubben då man inte får visa tveksamma situationer mer än någon gång på cuber.
Hawerchuk: Man får väl hoppas på att det fortsätter så. Dags att flytta upp spelet och göra något mål. Dags för andra och tredjeformation att producera lite nu. Hmmm låter som om man är tillbakapressad nu.
Salle: Erlander är inte ens J20s förstemålis.. det är 89an Niklas Svedberg (landslagsmålis från Djurgården). Svedberg fick förtroendet i måstematcherna i helgen.
Hawerchuk: Fick höra att av timrå's 6 skott så var 4 från blå och 2 utanför cirklarna och det låter ju ruskigt bra i alla fall. Nu är man ju bara weblyssnare och kan inte se och verifiera detta innan man kommer hem, men så länge uppgifterna säger att modo varit bättre så ler man och tuggar inte sönder något som ligger på skrivbordet.
Det låter för fan som ett beställningsjobb.