Mats Edström: jahaja...då var det slut på Whiskey i VÅR lägenhet för DEJ iallafall.....o inga fler after eight heller...o inga chips...o inget kaffe o ikväll får du sitta på det hårda svarta golvet i vårt svarta vardagsrum o titta på vår svarta teve...
Gidde: Om så krävs så blir det "sötmjölka" som kommer upp i kväll. Går bättre mot svart soffa men det är ingen större risk, i kväll blir det 5-1 till de vackra. ;-)
hellge: Få se, lite Simpsons, lite White Stripes och lite tankar på morgondagens "trumbatalj" i Swedbank. Jo, nu har jag nog fått med allt, så då kan jag nog gå och lägga mig med gott samvete.
El Maco: Jaså, jag trodde att den där listan uppdaterades samtidigt som personens inläggshistorik uppdaterades. Nåväl, konstigt nog är den där listan en av de få, om inte den enda lista där jag finns med i toppen nästan lite för ofta.
Poffa: Procentuellt räknat så var han kmed största säkerhet, utan att känna till publiksiffran ikväll, en större andel av den totala siffran än vad bortaklacken var igår.