Slaget om Västernorrland, del VI, 20070316
Kom gärna med förslag på var de andra nålarna skall placeras.
VooDoo MoDo!!
www.hockeysnack.com/medlem/shinzawai/filarkiv.php?showfile=sannyabooboo.jpg
Haha! Nog fan behöver vi lite humor i dessa tider.
Det är väl mest ett ställe för inbördes beundran.
Man får oftast bara svar innehållandes deras fantasier om sex inom familjen samt diverse handikapp dom verkar oerhört fascinerad av.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1023303,00.html
På tal om positiva minnesbilder från tidigare matcher.
www.st.nu/index.php?avd=Sport&aid=628064
Du missade denna då!!!
Susanne med bebis, två veckor, vem är äldst?
vi vet vem som grinar mest iallafall ;-)
www.st.nu/index.php?avd=Sport&aid=628064
Efter mitt utbrott i torsdags så har man nu kommit tillbaka till denna plats. Tydligen så kan man inte få pengarna tillbaka även om laget inte spelar hockey och man betalt för en hockeybiljett. Nu skall man väl inte älta den matchen så länge. Men den ligger kvar som salt på ett sår. Hur kan man helt enkelt vara så slöa och nonchalanta. Blir så förb-ad.
Nu får man väl hoppas på att laget visar lite och att fler än Enström och Döme åker lite grillor. Känns lite som om modo inte varit i närheten av någon form. Då dessa matcher är bland de sämre spelmässigt man sett de göra. Samtidigt så skall man inte glömma att det krävs 2 för att spela och att det ena laget kan göra det svårt för det andra. När man sett matcherna så har det inte direkt varit något problem att se vilka som trampat mest och haft mest fart och vilja. Såg ju ut som om svarten var på allmänhetens åkning i torsdags.
För tillfället så kan jag inte säga annat än att om timrå vinner ikväll så skulle jag inte ens bli förbannad då de varit det bättre laget.
Äh, pengarna tillbaka? Du såg ju inte ens allt du hade betalat för.
Ja eller som Kenta säger, "– Vi har ett bra läge nu, det gäller bara att slå in matchbollen."
"Bara" bör väl betyda 3-4 måls marginal, minst?
Va, ska du se hockey på TV? Det är ju Let's dance ikväll!
Det är gott om bittra djurgårdare i år. Kan man hoppas på skottpengar?
"Djurgården utgör den södra delen av Kungliga Djurgården, ursprungligen en jaktmark som sedan 1809 står till statschefens förfogande."
sv.wikipedia.org/wiki/Djurg%C3%A5rden
med tanke på Wikegårds uttalande om timråklackens avsaknad av höga studieskulder. Häpp!!