Wayne Gresky: Jag förstår inte meningen med att vänta till idag med att berätta sitt straff, förseelsen har ju på inget sätt ändrats sen i lördags så rimligen bör inte straffet heller gjort det. Så för tränaren och naturligtvis spelarens skull bör de där dickarna i nämnden klämma ur sig sitt straff absolut senast dagen efter en incident ägt rum.
Gidde: Det ska bli intressant att se vilken lott som dras ur disciplinnämndens tombola idag i fallet Wernblom. Man undrar om det faktum att han har ett "brottsligt förflutet" ligger honom i fatet...
Hehe, man kan faktiskt tro att det är Freddan som stått för den där statistiken! Minns när han i sitt egengjorda Excel-ark toppade tekningsstatistiken säsongen 94/95 :)
Lite fel på formlerna hade han allt gjort, så mycket var säkert...
Salle: Ja vi kan ju alltid hoppas på att vi lyckas skrälla i morgon med. Men som sagt idag visade Modo det jag krävde i alla fall och det var att man kan spela hockey.
Cyklob: Nä jag har e,-skift så det blir sportradion för mig imorrn med. Kanske jag kan se TV-matchen, då lagbasen sa nåt om halvdag, på skärtorsdag. Men match 7 ser jag på plats. Om mamma ger tillbaka VIP-kortet vill säga. :-)
Salle: Jasså du var inte på matchen Salle, fan jag som trodde du alltid var på matcherna jag :). Men se då till att stanna hemma i morgon med om det nu var det som gjorde så att vi lyckades vinna :).
Frisco: Puh! Äntligen hemma, det var korden som hade släppt i däcket och inte styrleden. Den blev att lägga på "hjålp mä hem" och tuffa på i ett sakta mak genom skogen.
Min känsla visade sig stämma perfekt dessutom. Det var tredje gången det varit något klater med bilen i samnband med en Timråmatch, och tredje segern. Vi får hoppas att något annat falerar imorgon.
Nä det var trevligt att grabbarna gick ut och visade idag att man är ett bra hockeylag. Sedan vill jag även berömma Winnerborg som jag faktiskt tycker gör en bra match för ovanlighetens skull han är absolut inte min favorit domare.
Ny match i morgon, känns kul att vi fick till en match till i alla fall, men det känns som att det tar stop här i morgon. Men jag fick matchen jag krävde :).
Jag är inte jättestor, nej. Och mindre blir jag. Men håll med om att det är jävligt lustigt att stå och gråta när man leder med 3-1 i matcher. Fast okej, hon kanske grät för något annat. Isf får hon vara ursäktad.
knaskamilla: Nja, jag tror du har fel. det är ju en kulturskillnad naturligtvis. det är ju bara tikar som aldrig brukar kommentera domarinsatsen efter match. Såklart att han är chockad.
AM: Vi kan ju tacka Backlund för 2 av målen i alla fall :). Men tycker endå att det var han som höll kvar Timrå i stora delar av matchen. Men som sagt det är bara tacka och ta emot :).
Jag tror Simmalugnt vill att vi ska gnälla lika mycket som vanligt, nu när vi för en gångs skull kan ha överseende med det. Han/hon känner sig kanske otrygg om saker inte är som de brukar vara.
spud: Jag blir då galen när jag ser karln inne på isen. Men visst han gör ju bra saker med så är det ju oftast med alla spelare, men han gör ju mer negativa saker en positiva just nu. Och jag tycker det är tjänstefel av Harald att bänka Viktor i den form han är just nu.
Det är inte klokt vad många inlägg som hinner passera utan att man märker det.