Berka: Var på en ssk match i scaniarinken i början av 2000talet, då var det faktiskt ett snäpp värre, vi torskade skotten sista perioden med 19-1 men vann perioden och matchen med 1-0. Då sjöng vi att SSK inte kunde göra mål. Tror det var Hasse som gjorde vårt mål, fri från mittzon då han just kom ut från utv båset.
spud: Ja denna match måste vi komma ihåg nästa gång modo blir rånad på en seger för detta är bland de värsta jag beskådat, modo har ju inte varit inne i anfallzon på allvar å ändå gjort 2 mål haha
MorganaLefaey: Ja som MZA säger så är det nog en av de sämsta perioderna av MoDo. Och det säger ju inte lite med tanke på vad som varit.
Dom slarvar och krånglar till det och bjuder därför på hemskt mycket gratis. Sen måste dom stå upp på blålinjen j-t mycket bättre för i 1:a perioden hade dom ju svängdörrar in i zon.
spud: 14-4 i skott till SSK. Att det sen bara står 2-1 är nästan ett hån. Men inte klagar jag på det. Nu gäller det att de vaknar och får upp lite fart.
spud: 12 spelade, bara ett lag på banan. Komunikationen mellan modospelarna verkar vara 0 och det är bjudningarnas afton ikväll. ' Modo måste upp en 5-6 snäpp för att vara likvärdig sin motståndare. 2-0 är i underkant.
Detta kan omöjligt vara en bättre insats än förra gången vi gästade ssk
Frisco: Jag skulle inte vara blyg för att byta ut skröder mot någon annan. Kanske skulle röra om lite i grytan och skröder kanske skulle förstå att endast hårt hårt jobb gör att han får spela i 1:a femman.