shinzawai: Ja. Spelarna flyger direkt hem, vilket lär innebära någon form av mottagning på kvällen/natten. Kanske i arenan, kanske på torget eller liknande.
Såå...enligt min vetskap kommer vi ikväll att ha MoDoiter i SBA från så skilda postadresser som Bromölla, Grycksbo, Göteborg, Ränneslöv och ehh... Umeå och Sundsvall.
knaskamilla: Nej, jag har lagt ner det hela. De allra flesta som anmält sig har sagt att de inte åker med om LHC leder med 3-2 i matcher. Väldigt osäkert, med andra ord.
Dessutom börjar jag tänka i banorna att man kommer missa en sjuhelvetes fest här hemma om man åker ner. Därmed inte sagt att jag kommer stanna hemma.
Wayne Gresky: Mörkt. Biljetterna som LHC håller för MODO:s räkning går i första hand till de officiella supporterklubbarna, Support och Syd. Därför så är Poffa Tours resa till LHC med största sannolikhet inställd.
bisterfinnen: Det behövdes extra förstärkning bland sopskyfflarna, så pappa Hedin kallade in honom för att stå på stand-by ifall det behövs någon utskällning av sektion 401.
Gidde: Tycker också det har varit lite konstigt på sista tiden. Plockade till och med ner torktumlaren i molekyler igår för att gå till botten med problemet men det det blev mest luddigt...
Tänkte skicka sambon med lite tvätt till hans föräldrahem ikväll, kan det räcka? För övrigt kan jag inte göra så mycket åt att maskinen är trasig, det hänger förmodligen på vaktmästaren.
Jag hade en alternativ sysselsättning på lut också, att sitta på balkongen och njuta av solen. Fast det förutsätter på något vis att solen är synlig, och det är den inte. En annan alternativ sysselsättning är att kolla på inspelningen av förra hemmamatchen, men det förutsätter att min moder levererar inspelningen till mig först. Och det har hon inte gjort än.
Ja, jag är emot både att röka och att röka på. Jag hade tänkt tvätta idag, men tvättmaskinen här gick sönder förra måndagen och är fortfarande inte lagad. Irriterande!
Gidde: Dessutom ska ju Allehanda dela ut ett par tusen ficklampor, eller vad det var, inför kvällens match. Måste vara för att man ska hitta vägen in till sportbaren.
shinzawai: Ångesten är verkligen närvarande! Det finns dock en liten sak som ger mig tröst. Tidigare år när vi varit final har det alltid känts som sista chansen. Det har då under finalspelet i stort sett varit klart att flera nyckelspelare ska flytta. Nu känns det som om vi kommer att ha ett ännu starkare lag nästa år. Men nu ska vi vinna i år! Ok?
Poffa: Med andra ord så vinner vi ikväll och förlorar på torsdag. Allt bara för att spelarna ska få tillbaka den där familjära ödesmättade stämningen och tre gånger kunna vända 2-3 underläge i matcher till seger med 4-3
Wayne Gresky: Ja, det håller jag med om. Vinner vi inte i kväll blir det tufft. Oj, vad jag hoppas på två vinster och rejält med press på LHC. Inte nervös än, dock. Men det lär väl komma.
Poffa:Har jag missat Din bomb? Som det står om till höger? Mycket tankar om site eller bok, finns det redan idag nån MODO-site om hur tröjorna sett ut genom åren? Länk,tack?