Jaha. De inkontinenta hyndorna klarade inte av att låta bli att skvätta runt omkring på banan i år heller. Modoiterna hade fullt upp med att inte bli kissade på, vilket visade sig omöjligt. Spela var inte att tänka på denna match, men nästa då blir det skoj. Rumsrena motståndare på hemmaplan. Spännande.
Gidde: Vad härligt att se att spelarna inte alls drar på sig några onödiga utvisningar denna match. Bör väl också betyda att på torsdag blir det knappt 3.000 åskådare i arenan.
arnio: Vad jag förstår är det två mål där skotten tagit på MoDo-spelare och ett mål som är ett hårt stolpskott med retur och det hade nog inte ens er superfenomenaljättebästigaste Honken tagit.
shinzawai: Jag avser inte att provocera. Tror du det så missförstår du mig helt. Jag bemötte bara ditt inlägg med en motfråga. Den ramsa du nämner, om jag nu ska orka bemöda mig att kommentera det, har nog använts av timråklacken ända sedan början av -90-talet. Varifrån ramsan kommer vet inte jag, men jag tvivlar starkt på att MoDo skulle vara förebilden.
Frisco: Möjligt att jag överdrev det hela en aning, och det var såklart onödigt, men likväl så tror jag inte att min fråga gick att missförstå, än mindre tolka som "världens undergång".
wap.hockeysnack.com När modo väl fåttupp farten och tagit över spelet så gör döme en idiotsak när lindström muckat lite. Och då tappar man allt i en liten stund 2-0 och fan.
Lumber Jack: Nä. Radion kom ju igång, så nu håller jag på Timrå igen. Ända tills modoiterna kommer hem från E-on och klagar på fuskbygget. Då kanske jag blir ledsen och modoitisk.
MorganaLefaey: Tyckte det lät som att man i varje fall visat vissa intentioner till att vilja skjuta pucken på mål under PP-spel vilket som känns som ett steg framåt jämfört med ifjol.