6 dagar till julafton. Julen är en kanonhögtid. God mat, gott umgänge och julklappar. Det enda negativa är julstressen. Men den slipper jag i år då jag tagit två dagar ledigt till veckan. Med andra ord börjar den sista arbetsveckan för det här året i morgon, och den är bara tre dagar lång. Underbart!
Jag tar mig en juleskum till och säger Gonaptb!
ZzzZZzZ zzZzzZzz
Förkyld som svärord, trots detta ska man till Nyköping i morgon och köra slutprov. Taxin hämtar mig om 6 timmar. Hoppas att sista flyget som landar på Gideå om en timme kommer ner trots blåst och halvtaskig sikt. Annars blir det Umeå i morgon bitti. Bäst man sover så att förkylningen avtar lite till i morgon. Gonatt.
ZzZzzZzz zZZzZZz
Nä, men om man skulle ta och gå och lägga sig. I morgon bitti ska jag lämna in bilen för att få tre stycken "Big Knicks" monterade på bilen. Behändigt att kunna lämna det till en duktig bil-kille som gör det för skit och ingenting jämfört med om man valt att gå till en SAAB-verkstad.
MODO spelade förresten riktigt bra i två perioder i kväll. Synd att man lät HV få 2-1 med så lite kvar till periodvila. Hade man lyckats hålla undan till paus så tror jag det blivit tre poäng.
Men nu sängen. Gonatt.
ZZzzzZzZ zzzZZzZZ
Fast en tur till Vemdalen hinner man över Julhelgen, skall stå på skridskor för första gången på 10 år. Undrar om min gamla Ryssklubba är kvar som jag tiggde till mig utav Jenisej för ett par år sedan.