« Föregående · 1829921 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Han förstår inte Grönborgs monopol och brorsan svarar inte på SMS 😂
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: jo så kan det vara, men vi är utspelade trots det bästa laget i modern tid.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Du påminner om ztorken nu som du ironiskt nog ofta kritiserar;)
Du påminner om ztorken nu som du ironiskt nog ofta kritiserar;)
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: 9-1 i skott till Kanada i andra. Just nu har vi bara tur. Vi spelar dump and chase till stor del mot landet som är bäst i världen på det. Skitsmart.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: U23 som alltså leddes av poängvinnaren i NHL bland annat. Plus en rad andra jävligt bra spelare. Knappast pinsamt att Sedinarna och Zetterberg hade svårt att hänga med ibland. Där öuckades man dock till slut dra ned på farten, spela smart och taktiskt så att man fick till en förlängning till slut. Om det sen var Grönborg eller de rutinerade spelarna det berodde på låter jag va osagt.
Sen Europa laget var såklart en plump, men inte direkt så att Tre Kronor var ensamma om att ha problem med dom.
Att sen klandra Grönborg för Mårts VM...
Kan hålla med om synpunkterna kring backspelet. Tycker man nyttjar dom för lite. Dom är för statiska. Men värsta förbundskapten vi någonsin haft? Nja ännu vill jag nog inte skriva under på den.
Sen Europa laget var såklart en plump, men inte direkt så att Tre Kronor var ensamma om att ha problem med dom.
Att sen klandra Grönborg för Mårts VM...
Kan hålla med om synpunkterna kring backspelet. Tycker man nyttjar dom för lite. Dom är för statiska. Men värsta förbundskapten vi någonsin haft? Nja ännu vill jag nog inte skriva under på den.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Grönborh var inte alls inblandad i förra årets VM. I övrigt så har jag redan diskuterat insatsen i WC och VM. När det gäller Boustedt så saknar jag tyvärr insyn/kunskap för att utvärdera. Däremot tycker jag Boustedt förtjänar uppskattning för att tog tag i juniorutvecklingen kring 2004 el vad det var.
Grönborh var inte alls inblandad i förra årets VM. I övrigt så har jag redan diskuterat insatsen i WC och VM. När det gäller Boustedt så saknar jag tyvärr insyn/kunskap för att utvärdera. Däremot tycker jag Boustedt förtjänar uppskattning för att tog tag i juniorutvecklingen kring 2004 el vad det var.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Ja, var han inte coach i VM förra året och vi presterade riktigt dåligt? Var han inte coach i World Cup där vi var stundtals helt utspelade av U23 och förlorade mot ett hopplock som dömdes ut som så dåligt att de inte skulle ha en chans att vinna turneringen.
poängen är att vi inte en enda hel match har presterat rakt igenom bra. Tvärtom har jag inte på massor av år sett så många matcher med tre kronor då man är direkt dåliga. Detta trots att man för året alltså har ett fantastiskt bra lag på papperet.
Grönborg har heller inga meriter alls som kan motivera att han är landslagscoach, och det som kanske retar mig mest. Jag hör mycket surr om att det är Boustedt som styr förbundet med järnhand och att han stoppar in sina polare på viktiga positioner. Aldrig har väl det stormat så mycket om ett landslag som när Boorken nu varit i damerna. Bendelin får U18 trots att han inte presterat något av värde och spelar en hockey som är minst tio år gammal.
poängen är att vi inte en enda hel match har presterat rakt igenom bra. Tvärtom har jag inte på massor av år sett så många matcher med tre kronor då man är direkt dåliga. Detta trots att man för året alltså har ett fantastiskt bra lag på papperet.
Grönborg har heller inga meriter alls som kan motivera att han är landslagscoach, och det som kanske retar mig mest. Jag hör mycket surr om att det är Boustedt som styr förbundet med järnhand och att han stoppar in sina polare på viktiga positioner. Aldrig har väl det stormat så mycket om ett landslag som när Boorken nu varit i damerna. Bendelin får U18 trots att han inte presterat något av värde och spelar en hockey som är minst tio år gammal.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ingen hävdar att Grönborg är bra, däremot så tkr nog många att det är "häpnadsväckande" att du dömer ut Grönborg som den "sämsta förbundskaptenen någonsin" och kalla honom "djävla pajas". Om vi tittar på Grönborgs resultat så kom han 3 i en turnering med världens bästa efter Kanada och ett all-star lag, och nu till final i ett VM där det på pappret finns två lag som är bättre. Vi kan väl närapå säga att USA hade ett "på pappret" lag som inte var alltför långt ifrån eller jämbördigt med Sverige. Att du sedan väljer att jämföra med kritiken mot Modos coacher exklusive Ulf S. blir även det lite "häpnadsväckande" då vi utan att överdriva inte kan påstå att Modo som lag överträffat sig själva.
Till matchningen så matchar Viktor/Anton/John K lite hårdare än övriga backar. Viktor/Anton har legat kring 24-25 min, vilket nog är vad man klarar på isytan i värmen som det förtillfället har i arenan. Igår lite lägre men antar att det har att göra med att man var avgjord i sista så man valde att stänga matchen. Jämförelser 20 år tillbaka i tiden med lag blir svåra, dels hade vi färre spelare i NHL och dels var många matcher mot de mindre avgjorda på förhand, vid seger med mindre än 3 måls marginal hade man gjort en dålig match.
Sedan kan jag inte påminna mig om att Sverige vid så många tillfällen spelat ut sina motståndare när motståndarna tillhört de mer etablerade nationerna, det skall vara Kanada 2002 i OS, vill även minnas att nån match mot USA 98 OS, Tjeckien OS 2006. Det brukar vara någorlunda jämna matcher där det behöver studsa ens väg för att man skall klara det. Sedan kan man alltid ha synpunkter på detaljer men att det skulle göra Grönborg till en "djävla pajas" känns lite väl i överkant.
Man får heller inte glömma att en del av mindre nationerna blivit mkt bättre, exv Danmark/Schweiz/Tyskland. Kastar vi tillbaka dagens danska lag eller Schweiziska lag till 98, så undrar jag om inte de lagen kunnat utmana om semi om vi skall jämföra så. När dessa lag möter Sverige så packar de framför mål och tätar i mitten, vilket gör det rätt svårt för Sverige. Så länge vi lyckas vinna finns inget att klaga på, och här är det tur att vi fått in NHL spelarna annars hade det blivit styft.
Ingen hävdar att Grönborg är bra, däremot så tkr nog många att det är "häpnadsväckande" att du dömer ut Grönborg som den "sämsta förbundskaptenen någonsin" och kalla honom "djävla pajas". Om vi tittar på Grönborgs resultat så kom han 3 i en turnering med världens bästa efter Kanada och ett all-star lag, och nu till final i ett VM där det på pappret finns två lag som är bättre. Vi kan väl närapå säga att USA hade ett "på pappret" lag som inte var alltför långt ifrån eller jämbördigt med Sverige. Att du sedan väljer att jämföra med kritiken mot Modos coacher exklusive Ulf S. blir även det lite "häpnadsväckande" då vi utan att överdriva inte kan påstå att Modo som lag överträffat sig själva.
Till matchningen så matchar Viktor/Anton/John K lite hårdare än övriga backar. Viktor/Anton har legat kring 24-25 min, vilket nog är vad man klarar på isytan i värmen som det förtillfället har i arenan. Igår lite lägre men antar att det har att göra med att man var avgjord i sista så man valde att stänga matchen. Jämförelser 20 år tillbaka i tiden med lag blir svåra, dels hade vi färre spelare i NHL och dels var många matcher mot de mindre avgjorda på förhand, vid seger med mindre än 3 måls marginal hade man gjort en dålig match.
Sedan kan jag inte påminna mig om att Sverige vid så många tillfällen spelat ut sina motståndare när motståndarna tillhört de mer etablerade nationerna, det skall vara Kanada 2002 i OS, vill även minnas att nån match mot USA 98 OS, Tjeckien OS 2006. Det brukar vara någorlunda jämna matcher där det behöver studsa ens väg för att man skall klara det. Sedan kan man alltid ha synpunkter på detaljer men att det skulle göra Grönborg till en "djävla pajas" känns lite väl i överkant.
Man får heller inte glömma att en del av mindre nationerna blivit mkt bättre, exv Danmark/Schweiz/Tyskland. Kastar vi tillbaka dagens danska lag eller Schweiziska lag till 98, så undrar jag om inte de lagen kunnat utmana om semi om vi skall jämföra så. När dessa lag möter Sverige så packar de framför mål och tätar i mitten, vilket gör det rätt svårt för Sverige. Så länge vi lyckas vinna finns inget att klaga på, och här är det tur att vi fått in NHL spelarna annars hade det blivit styft.
+ 1
Sv: Silly season
hanzon: kanske fler som jag som läser via mobile , då får man enklast allt i en o samma "tråd", så är det för mig iallafall..
+ 2
Sv: Silly season
Gavelo: Blir lite besviken när man läser under "Silly season" där man förväntar sig nyheter eller rykten om nya spelare. Hockey VM har ju en egen tråd.
+ 6
Sv: Silly season
{5647}: Dom bästa framåt har varit Bäckström och Nylander, svårt att ge dom mer speltid än dom har!
På backsidan har Hedman/strålman varit bäst och dom spelar både PP och Box samt allmänt mycket i 5 mot 5 så där kan man inte heller få ur så mycket mer.
Övrigt har laget varit jämndåligt där jag inte tycker någon sticker ut förutom kanske kruger som alltid är bra och stabil men det är inte han som ska göra det framåt.
Jag håller med om att laget borde kunna prestera bättre, framförallt på backsidan där vi har backar som är oerhört skickliga men jag vet inte hur man skulle coacha till det på den tid man haft innan VM och under, laget känns spretigt sammansatt och många forwards är ju inga ledande spelare med extra skills utan ganska alldagliga spelare i nhl så jag vet inte vad man hade förväntat sig, dessutom är Sveriges lag framåt ganska svagt fysiskt vilket blivit tydligt när vi mött hårt jobbande backar.
På backsidan har Hedman/strålman varit bäst och dom spelar både PP och Box samt allmänt mycket i 5 mot 5 så där kan man inte heller få ur så mycket mer.
Övrigt har laget varit jämndåligt där jag inte tycker någon sticker ut förutom kanske kruger som alltid är bra och stabil men det är inte han som ska göra det framåt.
Jag håller med om att laget borde kunna prestera bättre, framförallt på backsidan där vi har backar som är oerhört skickliga men jag vet inte hur man skulle coacha till det på den tid man haft innan VM och under, laget känns spretigt sammansatt och många forwards är ju inga ledande spelare med extra skills utan ganska alldagliga spelare i nhl så jag vet inte vad man hade förväntat sig, dessutom är Sveriges lag framåt ganska svagt fysiskt vilket blivit tydligt när vi mött hårt jobbande backar.
+ 2
Sv: Silly season
Gavelo: Dels skulle jag sett till att de bästa får mer speltid. Sedan släppa loss backarna mer som blir relativt statiska. Jag tycker att Sverige väldigt sällan kommer med fart samlat och jag tycker verkligen inte att vi har ett bra försvar då vi gång på gång åker på riktigt farliga kontringar.
Jag är förvånad över hur det här forumet som dömt ut snudd på varenda coach vi haft sedan Samuelsson helt okritskt tycker att Grönborg är bra. Jag tycker att han fått ut ohyggligt lite ur spelarna. Jag har nog aldrig sett Sverige spela så pass dåligt match efter match under en hel turnering. från och med andra perioden igår är väl ett stort undantag. Det enda som räddat Grönborg är väl att man fått sjuk lätt väg till finalen och att Bäckström samt Nylander varit nästan i paritet med Sundin/Forsberg.
Jag kan väl tycka att om man jämför med -98s backbesättning så är det häpnadsväckande vilket lag vi har i år:
Mattias Öhlund, Kim Johnsson, Jan Mertzig, Niclas Hävelid, Mattias Norström, Hans Jonsson, Johan Tornberg och Christer Olsson
Ingen back av de är ens i närheten av Hedman. Öhlund och Norström var väl rätt bra vid tidpunkter, men jämfört med OEL och Klingberg.... Nope. Möjligen att Öhlund är som Edler statusmässigt... Jag tar mycket hellre Strålman än Kim Jonsson eller Norström.
Salo var jäkligt bra då och inte någon stor försämring mot Henke.
Jag är förvånad över hur det här forumet som dömt ut snudd på varenda coach vi haft sedan Samuelsson helt okritskt tycker att Grönborg är bra. Jag tycker att han fått ut ohyggligt lite ur spelarna. Jag har nog aldrig sett Sverige spela så pass dåligt match efter match under en hel turnering. från och med andra perioden igår är väl ett stort undantag. Det enda som räddat Grönborg är väl att man fått sjuk lätt väg till finalen och att Bäckström samt Nylander varit nästan i paritet med Sundin/Forsberg.
Jag kan väl tycka att om man jämför med -98s backbesättning så är det häpnadsväckande vilket lag vi har i år:
Mattias Öhlund, Kim Johnsson, Jan Mertzig, Niclas Hävelid, Mattias Norström, Hans Jonsson, Johan Tornberg och Christer Olsson
Ingen back av de är ens i närheten av Hedman. Öhlund och Norström var väl rätt bra vid tidpunkter, men jämfört med OEL och Klingberg.... Nope. Möjligen att Öhlund är som Edler statusmässigt... Jag tar mycket hellre Strålman än Kim Jonsson eller Norström.
Salo var jäkligt bra då och inte någon stor försämring mot Henke.
Sv: Silly season
Monno: ehh. Jämfört med dagens lag och vilka roller man har i Nhl är skillnaden enorm.
Jo. Vi spelade fantastiskt i world cup så....
Nej, jag tycker att grönborg som coach är den sämsta vi någonsin haft. Han verkar duktig på att få de bästa till vm, men helt djävla värdelös på att coacha.
Jo. Vi spelade fantastiskt i world cup så....
Nej, jag tycker att grönborg som coach är den sämsta vi någonsin haft. Han verkar duktig på att få de bästa till vm, men helt djävla värdelös på att coacha.
Sv: Silly season
Monno: Det fanns en krönika i Aftonbladet som var suverän. Handlade om snacket i omklädningsrummet. Ur minnet:
-Bla,bla,bla sa Storskägget.
- Bla,bla, bla sa Lillskägget
_Och jag säkrar hemåt sa Sundström.
O s v.
Det handlade mest om att Sundström hade inte varit inne på ett enda balängesmål.
Om nån har krönikan vill jag väldigt gärna ha den.
-Bla,bla,bla sa Storskägget.
- Bla,bla, bla sa Lillskägget
_Och jag säkrar hemåt sa Sundström.
O s v.
Det handlade mest om att Sundström hade inte varit inne på ett enda balängesmål.
Om nån har krönikan vill jag väldigt gärna ha den.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Skulle nog säga att laget nedan är rätt bra det med, mkt spetsigare framåt
Skulle nog säga att laget nedan är rätt bra det med, mkt spetsigare framåt
Länkar:
Eliteprospects.com - Sweden
Eliteprospects.com - Sweden
+ 3
Sv: Silly season
{5647}: Nu förstör vi tråden här lite men.
Backar 1998:
Mattias Öhlund, Kim Johnsson, Jan Mertzig, Niclas Hävelid, Mattias Norström, Hans Jonsson, Johan Tornberg och Christer Olsson.
Inte är det som idag men det är inte direkt en dålig uppställning för tiden för det.
Sen Salo i mål och framåt ska man inte klaga.
Forwards: Anders Huusko, Mikael Johansson, Tommy Westlund, Mats Sundin, Nichlas Falk, Jonas Bergqvist, Mikael Renberg, Peter Forsberg, Ulf Dahlén, Peter Nordström, Patric Kjellberg, Jörgen Jönsson, Fredrik Modin och Niklas Sundström
Backar 1998:
Mattias Öhlund, Kim Johnsson, Jan Mertzig, Niclas Hävelid, Mattias Norström, Hans Jonsson, Johan Tornberg och Christer Olsson.
Inte är det som idag men det är inte direkt en dålig uppställning för tiden för det.
Sen Salo i mål och framåt ska man inte klaga.
Forwards: Anders Huusko, Mikael Johansson, Tommy Westlund, Mats Sundin, Nichlas Falk, Jonas Bergqvist, Mikael Renberg, Peter Forsberg, Ulf Dahlén, Peter Nordström, Patric Kjellberg, Jörgen Jönsson, Fredrik Modin och Niklas Sundström
+ 3
Sv: Silly season
{5647}:
Det håller jag inte med om. Tkr vi har presterar helt ok, tkr det ser ut som det brukar när Sverige spelar VM iaf de turneringar jag följt. Tror mer det handlar om att du inte gillar Grönborg/Boustedt, vilket man inte är tvungen till.
Det håller jag inte med om. Tkr vi har presterar helt ok, tkr det ser ut som det brukar när Sverige spelar VM iaf de turneringar jag följt. Tror mer det handlar om att du inte gillar Grönborg/Boustedt, vilket man inte är tvungen till.
+ 2
Sv: Silly season
Tarasov: vi har spelat helt bedrövlig hockey. Med tanke på att vi har Henke i mål och med bred marginal den bästa backbesättningen någonsin. Då är inte spelet acceptabelt. Inte ens nära.
Sv: Silly season
Monno:
Relativt de andra lagens slagstyrka är vi 3:a, ungefär som vanligt. Vi har även 2012 som var rätt starkt, 2005 och något ytterliggare lag. Före 95 tkr inte man kan jämföra, lite annan tid. Svensk hky var enligt Wennerholm på väg rätt ner i källarn, innebär det VM-final så verkar källarn vara en rätt bra plats;)
Relativt de andra lagens slagstyrka är vi 3:a, ungefär som vanligt. Vi har även 2012 som var rätt starkt, 2005 och något ytterliggare lag. Före 95 tkr inte man kan jämföra, lite annan tid. Svensk hky var enligt Wennerholm på väg rätt ner i källarn, innebär det VM-final så verkar källarn vara en rätt bra plats;)
+ 2
Sv: Silly season
{5647}: från Nhl. Det var väl Kenny Jönsson ensam typ. Ny är alla backar givna i sina nhl-lag.
Sv: Silly season
Sputnik: precis. Backbesättningen är bättre. När foppa och sudden vann 98 exempelvis hade vi väl knappt en enda back från nu. Tornberg avgjorde väl? Så ja. Det här är ett ohyggligt mycket bättre lag på papperet.
Sv: Silly season
{5647}: Om Grönborg är en pajas vad är då Amerikanernas tränare? Visst vi har ett bra lag men bästa lag genom tiderna är lite att ta i tycker jag. Vi har kört vm med både Sudden, Foppa, Alfredsson och Pebben samtidigt liksom. Håller nog det lite högre. Bästa backuppsättningen genom tiderna skulle jag kunna gå med på.
+ 1
Sv: Silly season
Silly: tror man att det viktigaste för en coach är att vara bra kompis. Då är Boustedts kompis Grönborg ett lyft. Tycker man att en coach ska se till att laget spelar maximalt är Grönborg den sämsta vi någonsin haft.
Sv: Silly season
Utan den här coachen så hade inte Sverige haft det här laget här i WM i dag, Pajasen lämnade över till honom. han som ställde till hela den här frostiga relationen mellan spelarna där borta och till Svensk landslagshockey.
Sv: Silly season
{5647}: Nja jämnt och jämnt vet jag väl inte, åtminstone inte sett över 60 minuter.
Sv: Silly season
Confusius: det är ju bara att titta på dagens match. Tre kronor har sitt kanske bästa lag någonsin i vm och Finland ett riktigt bedrövligt. Ändå är det jämt då Sverige har sin sämsta coach genom tiderna. Djävla pajas..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Tkr man verkar ha gjort läxan, man slipper resa i nästan en månad över jul. Matcher mot pantern är ligger mellan två andra borta matcher.
Tkr man verkar ha gjort läxan, man slipper resa i nästan en månad över jul. Matcher mot pantern är ligger mellan två andra borta matcher.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spelschemat släppt!
Modo har alltså lyckats få bara hemma matcher från den 18 december till den 5 januari!
Hur fasiken lyckades man få det? Risk för lite kaka på kaka, främst innan den 24e. Men det lär ändå dra en del extra åskådare.
Leksand den 26e och Löven den 30e december. Två fullsatta på förhand där.
Modo har alltså lyckats få bara hemma matcher från den 18 december till den 5 januari!
Hur fasiken lyckades man få det? Risk för lite kaka på kaka, främst innan den 24e. Men det lär ändå dra en del extra åskådare.
Leksand den 26e och Löven den 30e december. Två fullsatta på förhand där.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Tror att han har varit en hel del skadedrabbad.
Nu blev det fel, texten skulle vara riktad till SKiLMY
Nu blev det fel, texten skulle vara riktad till SKiLMY
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: En av dom viktigaste komponenterna i ett lagbygge är lagmoralen i gruppen, en bra grupp med rätt moral och inställning kan ta mindre bra hockeyspelare till att bli ett topplag.
Jag vill se Modo som i fornstora dagar när gruppen bland annat bestod av spelare som Werner, Söderberg, Micke Pettersson, Micke Wahlberg, högardh, Hållberg, Hedin, Peter Öberg mfl, där snackar vi om spelare som inte på något sätt var några superstars men var enorm som grupp och hade rätt inställning, okej vi vann inga SM-guld men Modo var nog det lag som man helst av allt inte ville möta i ett slutspel då denna grupp hemma i kempis kunde jobba sönder vilket lag som helst kväll efter kväll.
Inställning, passion och hjärta!
Modo Hockey 2017
Jag vill se Modo som i fornstora dagar när gruppen bland annat bestod av spelare som Werner, Söderberg, Micke Pettersson, Micke Wahlberg, högardh, Hållberg, Hedin, Peter Öberg mfl, där snackar vi om spelare som inte på något sätt var några superstars men var enorm som grupp och hade rätt inställning, okej vi vann inga SM-guld men Modo var nog det lag som man helst av allt inte ville möta i ett slutspel då denna grupp hemma i kempis kunde jobba sönder vilket lag som helst kväll efter kväll.
Inställning, passion och hjärta!
Modo Hockey 2017
+ 1
Sv: Silly season
Kanske det kan handla om Joey Tenute på sista platsen? Han har ju gjort det riktigt bra i allsvenskan tidigare, dessutom känner han Tobbe Ericsson och Häggström!
eliteprospects.com/t.php?id=308026
eliteprospects.com/t.php?id=308026
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jag lägger inte någon tonvikt i det hela. Personligen så tror jag att de försökte vara lustiga utan att ha någon bakomliggande agenda. Men vem vet.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Får intrycket av att man vill tona ned förväntningarna utåt, vilket jag egentligen inte har mån direkt åsikt om. Internt hoppas jag att man siktar på att vara topp-5, vilket är en rimlig målsättning och det vore konstigt om man som grupp har en annan målsättning givet den budget klubben har. Som supporter är det lite friare med ev målsättningar.
Får intrycket av att man vill tona ned förväntningarna utåt, vilket jag egentligen inte har mån direkt åsikt om. Internt hoppas jag att man siktar på att vara topp-5, vilket är en rimlig målsättning och det vore konstigt om man som grupp har en annan målsättning givet den budget klubben har. Som supporter är det lite friare med ev målsättningar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8198}: I stort så gick kollegan fram och sa: Ni börjar få ihop truppen. Och enligt mig ser den bra ut. --> Säckens svar "Ja, men jag ska få de jäkla spelarna att spela också." i vilket Sundlöv lägger till "Vi ska i alla fall vinna fler hemmamatcher än i fjol."
Så jag läser det hela som lite nu ska vi vara roliga svar alt arrrggghhh ännu ett fan som vill surra hockey svar. Det som sunlöv lovar är inte speciellt svårt att nå om man har en ok säsong. Och säcken kan ju omöjligt veta hur kemin och kunskapen är på isen innan de ens börjat där.
Så jag läser det hela som lite nu ska vi vara roliga svar alt arrrggghhh ännu ett fan som vill surra hockey svar. Det som sunlöv lovar är inte speciellt svårt att nå om man har en ok säsong. Och säcken kan ju omöjligt veta hur kemin och kunskapen är på isen innan de ens börjat där.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: man skulle gärna velat höra hela konversationen, låter ju inte bra med dessa 2 citat.
Fast dom har nog något på G skulle jag tro, Säcken har höga krav.
Fast dom har nog något på G skulle jag tro, Säcken har höga krav.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: En kollega sprang in i Säcken och Sundlöv på kebaben igår. Så jag tänkte att jag skulle delge 2 citat från herrarna.
Säcken: "Ja men jag ska få de jäkla spelarna att spela också."
Sundlöv: "Vi ska i alla fall vinna fler hemmamatcher än i fjol."
Säcken: "Ja men jag ska få de jäkla spelarna att spela också."
Sundlöv: "Vi ska i alla fall vinna fler hemmamatcher än i fjol."
Sv: Silly season
Robin Ztorken L:
Enligt Bäckström jobbar de med 22 spelare för tillfället, så det är spelarna i länken plus de 3 juniorbackarna. Magnus Häggström är inte på plats än och Marklund ansluter på måndag.
Enligt Bäckström jobbar de med 22 spelare för tillfället, så det är spelarna i länken plus de 3 juniorbackarna. Magnus Häggström är inte på plats än och Marklund ansluter på måndag.
« Föregående · 1829921 · Nästa »