Tio utvisningar samtidigt - fem för varje lag. Ska bli spännande att se hur domarna klarar det här. För att inte tala om sekretariatet. Eller Swehockey :-)
Modo har tydligen gått in för att försöka störa och slåss sig till en seger. Ett stjärnlag som detta Modo. Det visar väl att MIK inte är lätta att tas med. Men spännande är det.
Bårlänge: Nog hade jag anat att det skulle bli jämt, men ska jag vara ärlig så trodde jag nog att Modo skulle avgöra sent i matchen...men jag är så glad att jag hade fel *S*
Fan vad kul det var att komma hem och se att Mora slagit Modo trots att de hade fått massvis av fler utvisningar än Modo... Känns som om dagens lag utan skador på centrar kan gå hur långt som helst!!!
Johan J: Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Mora kommer att spela slutspel senare denna säsong. Jag är mycket imponerad av deras spel och Hossas fint ikväll var underhållning på hög nivå. Det är inte ofta som man sitter och önskar att en motståndare skulle gjort mål men ikväll var en sådan kväll, Hossas fint var värd ett bättre öde.
Ska bli spännande att se hur domarna klarar det här. För att inte tala om sekretariatet. Eller Swehockey :-)