insu: Håller delvis med dig och undrar vilken teori vi precis strök???
horcoff: Det blev inga dåliga nyheter iallafall. Hjärta för klubben är precis vad vi behöver. Horcoff hade inte varit dumt, men om Hult ger järnet de sista matcherna så kan han vara skiljnaden på kvalserien och slu... ingenmannsland. Hoppades på nått ny gammalt med rätt inställning.
MIK 7-1: Jag har då inte trott på några nyförvärv. Den stjärnan finns nog inte ledig för en "billig" peng. Är nog bättre att samla befintligt material och inte splittra gruppen såhär sent.
nu får vi hålla tummarna för att de spelare vi har räcker till i slutspurten. men jag har också svårt att se vad de nya spelarna i de andra lagen ska tillföra, det brukar vara en eller två som lyckas resten kan räknas som utfyllnad.
Ska jag börja bli orolig igen; Enligt Spolander..."en match som kommer att bli svår" - "inledningen av matchen kommer att bli avgörande", ja vad säger man, hoppas att Mora börjar med tre snabba då.
Klacken kommer med all säkerhet stanna kvar där den stått de 2 senaste hemma matcherna! Blir betydligt bättre så... Tillgång till övrigt utbud i hallen, det ser bättre ut och betydligt lättare att skapa stämning!
Nämen se på fan! Nästa års spelschema är klart, och vi är med!! Frågan är bara hur slutade säsongen 2006 / 2007? Kval, ingemansland eller slutspel? Jag är säker på att vi gick till slutspel. Leksand och Södertälje klarade som vanligt inte kvalet och får harva på i allsvenskan några säsonger till..:)
Anders i Budum: Arboga har en 14 åring i mål i allsvenskan.Hittils så har han släppt in 1 mål på snart 2 perioder och motat 25 av 26 skott. Men det övriga laget satsar mycket på försvarsspel men ändå.......
Var det nån som hörde smällen eller kände av jordbävningen här i Färnäs? Troligen så sprängde de bort berg uppe i asfaltverket. Det skakade i rutorna här hemma:)
Båkktjittan: Jag har en kompis(sprängare) som var hem och hämtade spränggrejor i förrgår och skulle tillbaka till Mora. Då vet förmodligen jag vem den skylldige är, han är sömntuta så det är för sent att ringa och kolla nu.
MIK 7-1: "Tyvärr så får jag inte nämna detaljer i frågan;)" Angående explosionen i Färnäs.(asfaltsverket) Nu kommer jag från den skyldige sprängaren med detaljerad information vad avser yta, antal hål, djup och mängd sprängämne; Jävla Smäll !
En latexsuspensoar, gummihandskar, en strap-on, ett par högklackade läderpjuck, två kilo vaselin, en förpackning kall risgrynsgröt, tre orensade koljor, fem småvuxna....äääh..
sold: Det är ju bra om de kan ta bort "min" plats. Det bästa stället på stå och det kan man ju förstå att de vill ha sittplatser där. Mora har ju för övrigt de sämsta ståplatserna med en massa stolpar i vägen. Eller hur MIK 7-1 ?
horcoff: Tragiskt, mycket tragiskt, men det har kännts lite märkligt att gå in på bortastå. De får iallafall de bästa platserna i arenan. Som tur är så tog jag några bilder, i vintras, av utsikten bakom stålpen. Den andra stolpen känns inte riktigt rätt... men man får väl vänja sig:(