Stigsson: jag är också skeptisk till Moras siffror. Ett litet pluss låter logiskt men en omsättning på 60 mille ställer jag mig tvekande till och vad man räknat in i eget kapital framgår inte. Leksand exempelvis har väl inte en spänn på fickan men har bestämt att arenan är värd 30 miljoner.
mora93: Kimmo Kutha är en finsk forward...för alltid typ 30 poäng eller mer per säsong... han har dock kontrakt över 1 år till men sägs att klubben vill göra sig av med honom för att få in ännu bättre namn i truppen.
Men hallå....alla vet väl att Ross är en riktigt bra back offensivt sett......lite kvar att önska defensivt och ett nerdrag på utv min så blir han väldigt nyttig för oss.
Bonäs norra: Ross är just nu i Mexico på semester och Mora har bara nått hans mamma, men som det lät skulle han höra av sig när han kom hem från Mexico.
Db_04: Personligen blev jag kanska orolig när jag såg att både Eriksson och Sandberg bytte klubb. Men kommer Back tillbaka är ingen större skada skedd.
MIK 7-1: Eriksson och Sandberg var inte dom bästa spelarna i laget.... men dom betydde nog en hel del ändå... båda hade riktigt stort klubbhjärta och gjorde sitt bästa trots dom inte fick nå vidare me istid i slutet