Stigsson: hehe jo, sen hur seriös man varit där är väll en annan sak :) inte bara metalgurun som kan va ironisk :)
Men ja tycker de är helt åt h*lvete med 14 utlänska spelare i truppen vilket ja står för.... sen att Eric J är svensk och lirat för Tre Kronor är ju bara fakta :)
Db_04:
Vad tyckte Leksingarna om förra året?
Alltså innan man på allvar parkerade sig på rock bottom.
Metal Guru: nej ja gnällde ganska friskt på leksands alla också......
Jag tycker en gräns på 5 är lagomt men det tycker inte ni moringar punkt slut.
Ola & Gurun: ja tyckte de va fel me 12 och jag tycker de är fel med 8 också men vad ska man göra? inte jag som är sportchef och värvar dit dom
Sivasn: det har inget med Mora å göra de där.... de spelar ingen roll vilket lag som gör de
mattias - 74: ja gnäller inte på spelare som kallio och pirnes....
däremot på sånna här dussinlirare som Pentikäinen , Lavins , Bruun med fler...
Db_04:
Anders Bastiansens moderklubb är IF Frisk Asker från strax utanför Oslo. Det betyder att han har närmare hem - alternativt är uppvuxen närmare Mora - än om han kommit från Jönköping eller Önsköldsvik.
Varför skulle han räknas som 'sämre' än exempelvis den nye Leksingen Gabriel Karlsson, ursprungligen från HV71?
Metal Guru: "Varför skulle han räknas som 'sämre' än exempelvis den nye Leksingen Gabriel Karlsson, ursprungligen från HV71?"
Snyggt försök till argumentation om det inte hade varit så att Gabriel är född i Borlänge ;-)
shit pomfritt, Stigsson:
men killen är åtminstone uppväxt i HV.
nåja - andemeningen går väl fram, hoppas jag - trots en något förhastad källkoll.
mattias - 74: Jag skulle tro att men resonerar som så att man behöver en tuff kille som ska in och störa framför mål för att få igång målskyttet. Vi har varit alldeles för mesiga med det skitgörat i år. Vet inte varför du hakat upp dig på våra backar så, det började du ju med redan innan serien hade börjat.
AiB: Kom igen nu, inte börja såga innan han har fått chansen att visa vad han kan. För övrigt vet vi inte att det är sant än eftersom ingen officellt från klubben har kommit.