« Föregående · 1917145 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Woody Jokinen: Hur f-n kan en skallning ge två minuter? Vilket skämt.
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Didde nu får du lugna ner dig!! Rensfeldt ser inte ut att må så bra efter den hopptacklingen...
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Woody Jokinen: Fast det är egentligen inte jättekonstigt, HV har ju seriens sämsta PP så det är ju bara rimligt att de bör kompenseras för detta med fler försök helt enkelt
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
TIK-Lund: Personligen tycker jag det är lite märkligt att ta timeout så pass nära innan /efter powerbreak
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Herminator: standard att Freddan tar T/O i andra, det har han väl gjort i varje match hittills?
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
TIK-Lund: Eller hur. Och sekunden efter tar man en utvisning på Printz när alla står och knuffas framför mål. Den lilla medvinden skulle vi behöva. I dag gör Guter ett mål. Skönt det.
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Domarteamet skickar väldigt konstiga signaler genom att släppa det lagstraffet på HV då halva laget stod på isen där en stund
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Woody Jokinen: Synd att domarna har överseende med att vi fick spela 10 mot 5 där ett tag....
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Bragd-Birger: Viktigt att det lossnar för Vilmos. Han var väl bäste målskytt under försäsong?
Sedan kan vi ju tacka HVs uddlösa PP också.
Sämst i SHL so far..
Kom igen nu. TIK!!!
🔴⚪🔴⚪🔴
Sedan kan vi ju tacka HVs uddlösa PP också.
Sämst i SHL so far..
Kom igen nu. TIK!!!
🔴⚪🔴⚪🔴
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Stabil första akt från vårt håll. Bättre driv i laget men ändå lite väl nervigt i egen zon. Tur för vår del att HV71 är helt under isen i första perioden, hoppas att vi kan fortsätta så här eller att dom inte rycker upp sig så kan det komma in poäng på kontot efter slutsignal.
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
HV ser så här långt hanterbara ut. Trist dock att vi gör så många onödiga småmissar själva. Och t v å idiot-puck-out...
Men: hyfsat viktigt för Gallo. Måste börja släppa för honom nu.
Vill se laget fortsätta på det som var bra i den här perioden, pressen och drivet mot mål. Tar man bort alla oprovocerade misstag, så...
Men: hyfsat viktigt för Gallo. Måste börja släppa för honom nu.
Vill se laget fortsätta på det som var bra i den här perioden, pressen och drivet mot mål. Tar man bort alla oprovocerade misstag, så...
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
stoff: Jag kör Cmore appen och fungerar fint fint! Prova någon av de andra kanalerna är ett tips.
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Woody Jokinen: Varför ser inte domarna alla utvisningar mot Timrå? Vi spelar ju ändå hemma. Olle, var är du?
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Synct: garanterat! Lite förvånande att det skulle vara dessa två herrar dock
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Woody Jokinen: Backarna har ju garanterat fått direktiv att chippa ut pucken vare sig man är under stress eller inte, 2 idiotiska puck-out.
+ 2
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Woody Jokinen: Onödigt! Kan vi få igång målskyttet och Guter nu också så har vi fått igång två potentiella målskyttar! Och håll de här två.
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
stoff: Det felet verkar vara hos min leverantör. Det verkar funka i övrigt.
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Woody Jokinen: Se där! Äntligen Galloooooo!!! Inte samma plattfall som sist nu! Till sista blodsdroppen!
+ 5
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
stoff: Så j-a lätt ger man inte upp! Man får hänga läpp efter en förlust, men sen är det nya friska tag! Vi spelar i SHL igen! INGEN här inne hade räknat med det förra säsongen, Dessutom har vi haft en lysande start på den här säsongen, även om vi har underpresterat de senaste matcherna. Vi är inte rökta ännu!
+ 2
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
JohnnyKnoxville: precis. Vad sämst. Då missar man dagens match. Kanske lika bra
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
TimraStockholm: Lysande inledning. Vi börjar med puck out och en stark press mot oss redan dessförinnan.
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Hälge: Jag hade nog sett vilken center som helst istället för Berglund i den formationen, jag kan verkligen inte se vad han skulle tillföra en andrakedja? t o m Palmberg! Sedan tycker jag Timrå sett riktigt giftiga ut när Collberg/Wedin spelat tillsammans.. sist; Några tankar på hur i hela friden man skall få igång Guter ?
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Hälge: Jo men det ser spännande ut.
Att mixa i formationen under rådande formkurva är helt rätt beslut.
Längtar till matchstart!
Att mixa i formationen under rådande formkurva är helt rätt beslut.
Längtar till matchstart!
Sv: Apropå nånting...
ser ut att kunna bli en bra bit över 4000 ikväll också, jäkligt bra med tanke på svackan laget har haft.
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Fint initiativ. Men jag tror vi behöver 100procent fokus på vårt eget lag just nu.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Du får ursäkta mig men jag förstår inte riktigt hur du tänker.....har du tänkt på att HV med Didrik kan vara med och spela ner oss i HA igen. Vi uppskattar nog alla vad han gjorde för att vi gick upp men nu bär han ett annat klubbmärke i samma liga och vi krigar om samma poäng och han kommer att göra allt för att vi inte får några.Då känns det konstigt att hylla en motståndare.
Heja Timrå i kväll ser vi till att Didrik och HV blir utan poäng.
Heja Timrå i kväll ser vi till att Didrik och HV blir utan poäng.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Och nej, inte jag som är @HockeyWebCast, tog mig bara hjälp av honom. Sjukt duktig
Sv: Apropå nånting...
Blev ju skapligt sågad senast jag skrev, men här är videon jag hade tänkt skulle visas ikväll. Tråkigt att det inte blir något av det bara. Frågar ni mig så hade det varit perfekt att visa den under ett powerbreak eller något likande, inte gjort sån stor grej av det, bara visa lite uppskattning för vad de gjort för klubben, inte minst Didrik. Men aja inget att göra, verkade ju bara vara jag som delade den uppfattningen...
Länkar:
Uploadfiles.io - 1.mp4
Uploadfiles.io - 1.mp4
+ 2
« Föregående · 1917145 · Nästa »