« Föregående · 1926242 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Woody Jokinen: Jag tycker att vi spelar en alldeles förträfflig ishockey just nu vi är inte dåliga! Vi står ju upp jävligt bra!!
+ 2
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
{297}: För övrigt är Blomberg otroligt bra på att täcka puck.
+ 5
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
roger_sundsvall: två solklara höga klubbor som domaren bara ignorerar. Tröttsamt. ”jaja men ni har ju redan haft två PP” eller nåt.
+ 1
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
roger_sundsvall: Dåliga eller inte. Spelar vi så här som vi gjorde i början finns det inte en chans att vi hamnar på kvalplats. Det vore psykologiskt viktigt att få ut någon eller några poäng också av slitet.
+ 2
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
JonteD: absolut har han spelat upp sig dom två senaste matcherna. drog bara analysen att han inte är någon PP back.
+ 1
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
bar mofftak: Hardegård e inte så jävla dålig som många tycker!! Han kämpar på riktigt bra tycker lilla jag!!!!
+ 3
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Svedberg har varit fladdrig hela andra. Nu gäller det att inte göra som vanligt...
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
roger_sundsvall: Trist, den där ska ju Svedberg ha tycker man...
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Woody Jokinen: Men vi behöver inte ger bort initiativet direkt bara för att vi gör mål. Fortsätt pressa.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Woody Jokinen: Härligt Hållaaaaaaander!!!! Så välförtjänt!
+ 1
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Woody Jokinen: fast oerhört spridda skurar från Hardegård. Funkar bra 5 mot 5 men känns fruktansvärd i PP
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Woody Jokinen: Nu har jag inte sett hela matchen, men Hardegård hittar smarta lösningar i dag. Likaså Ohlsson ser pigg ut och med bra fart under fötterna. Eller?
+ 2
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Woody Jokinen: Han har varit riktigt jävla bra enligt lilla jag!!!!
+ 1
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Woody Jokinen: vad absurt att höra Cmore-intervjun med Färjestads tränare.
”Det ser ut att koka inom dig, är det underskattning av motståndaren?”
Då leder dom ändå med 1-0 mot en seriekonkurrent. På intervjuaren låter det som att dom spelar mot ett div.3 lag. Synd att inte alla motståndarlag underskattar oss lika mycket som Cmore gör.
”Det ser ut att koka inom dig, är det underskattning av motståndaren?”
Då leder dom ändå med 1-0 mot en seriekonkurrent. På intervjuaren låter det som att dom spelar mot ett div.3 lag. Synd att inte alla motståndarlag underskattar oss lika mycket som Cmore gör.
+ 3
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Jåkkinen: Det känns orättvist så långt. Resultatet alltså. Men å andra sidan hade jag deppat om vi hade ledat med 1-0 och motståndarna spelar som vi gör. Det brukar sluta illa då. Nu drar jag slutsatsen att det omvända gäller i dag. Hoppas logiken stämmer och att det rinner iväg i andra. Gärna 1-5 eller liknande. Hur har Drugge skött sig?
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
BlackBay: Inte helt otänkbart. Allt för att det ska svida lite extra!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
{8437}: en normalbegåvad domare tar ju för det han ser, tyvärr försätter man ju sig i en svår situation när man släpper till friläge och måste jaga den fria spelaren. Lätt för domaren att döma straff, svårt att fria när den anfallande spelaren flyger som en fågel i straffområdet.
Hardegård står ju för en kanonpassning men Rensfeldt börjar glida och sumpar friläget. Surt! Vi är lika bra som fbk men det är målen som räknas.
Hardegård står ju för en kanonpassning men Rensfeldt börjar glida och sumpar friläget. Surt! Vi är lika bra som fbk men det är målen som räknas.
+ 1
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Jåkkinen: Riktigt bra spel i första. Tyvärr blir det väl 2-3 mål i baken i sedvanlig ordning i andra perioden.
+ 2
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Sjukt. En hel arena som sitter tyst och skäms över sitt eget lags urusla insats. Möjligtvis en Oscarsnominering för årets filmning... Och ändå leder kaffebönorna med 1-0. Suck.
Ibland är ishockey sjukt enerverande och orättvist.
Ibland är ishockey sjukt enerverande och orättvist.
+ 1
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
JonteD: Vi gör ju den bästa perioden på bortaplan på länge, surt att ligga under. Färjestad lär väl höja sig i 2a. Kul att se att Palmbergs kedja fortsätter att skapa offensivt!
+ 1
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
JonteD: Vafan grabbarna e ju lika ettriga som ett gäng jordgetingar som vill ha saft på sommarn!!!!
+ 1
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Trist att se på reprisen av straffsituationen hur lätt han slänger sig. Disciplinnämnd på den?
+ 10
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
TimraStockholm: Man undrar vad freddan bjudit grabbarna på för dryck!???(MC 77) kanske!!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Timråit H-sand: Mm, kommer till många skottlägen så gäller att trycka dit den också.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Andersson: Man saknar inte Berglunds frilägen när Boyce finns med..
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Smidigt av sekretariatet att tända 'mållyset' innan pucken är inne ??
+ 5
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Jåkkinen: Tänk om vi kunde skjuta lite bättre! Kom igen nu! Det kan gå.
+ 2
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
JonteD: Räknar vi bort straffen så har grabbarna börjat med friska takter, snabbt o bra uppspel o aggressiva som pitbulls!!!!
+ 2
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Jävligt fina spelvändningar och forchecking i mittzonen. Liknar nästan inledningsmatchernas intensitet.
+ 1
« Föregående · 1926242 · Nästa »